Fijne sneakers met zachte hielvoering?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Re: Fijne sneakers met zachte hielvoering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-26 20:10

Hier ook de new balance 530, lopen als wolkjes en ook achteraan zacht.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-26 20:15

Wij zijn hier ook allemaal gek op New Balance, van mijn kleinzoon van 3 tot mijn dochters en man.

Maar.wij hebben geen achillespees-problemen.

Maar je hoeft ze niet in te lopen.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-26 19:41

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-26 23:39

Hier ook al aantal jaar last van achillespees, verkalking en scheurtje. Schoenen kopen is echt een drama, lage zit altijd precies op de rand waar bij mij de aanhechting geïrriteerd is.

Sketchers slip in wil bij mij echt niet, veel te harde rand.
Adidas campus ging redelijk, maar vond ze te lomp. Heb nu deze en daar kan ik goed mee lopen. https://www.vanharen.nl/nl-nl/p/adidas- ... 526/574484

Vorig jaar bij scapino hele zachte zomer schoenen gekocht, wat waren die fijn, weinig druk aan de achterkant, geen dikke randen. Ik kon weer voor mijn plezier een stuk lopen zonder pijn. Maar die heb ik zoveel gedragen dat ze wel af waren na 1 seizoen. https://www.scapino.nl/p/hush-puppies-d ... 014862251/

Heb ook nog ander model van hush puppies nu, deze https://www.scapino.nl/p/hush-puppies-d ... 0061961430 en die zitten ook best goed.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:22

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:46

Ik heb laatst de sneakers van Uggs gekocht. Die dingen zijn zacht, echt bizar. Je hebt best kans dat zoiets geweldig zou zitten nu want het is alsof je pantoffels draagt. Is natuurlijk ook bijna zo. :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 05:44

Fleda schreef:
Hier ook al aantal jaar last van achillespees, verkalking en scheurtje. Schoenen kopen is echt een drama, lage zit altijd precies op de rand waar bij mij de aanhechting geïrriteerd is.

Sketchers slip in wil bij mij echt niet, veel te harde rand.
Adidas campus ging redelijk, maar vond ze te lomp. Heb nu deze en daar kan ik goed mee lopen. https://www.vanharen.nl/nl-nl/p/adidas- ... 526/574484

Vorig jaar bij scapino hele zachte zomer schoenen gekocht, wat waren die fijn, weinig druk aan de achterkant, geen dikke randen. Ik kon weer voor mijn plezier een stuk lopen zonder pijn. Maar die heb ik zoveel gedragen dat ze wel af waren na 1 seizoen. https://www.scapino.nl/p/hush-puppies-d ... 014862251/

Heb ook nog ander model van hush puppies nu, deze https://www.scapino.nl/p/hush-puppies-d ... 0061961430 en die zitten ook best goed.

Je linkjes van scapino komen helaas op de voorpagina uit!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 05:46

Celebi schreef:
Ik heb laatst de sneakers van Uggs gekocht. Die dingen zijn zacht, echt bizar. Je hebt best kans dat zoiets geweldig zou zitten nu want het is alsof je pantoffels draagt. Is natuurlijk ook bijna zo. :+

Ik heb laatst wel ugg sloffen gekocht, op blote voeten lopen doet pijn, dus wilde even echt goede sloffen. Geen spijt van! Maar dat zijn ook instappers zonder achterkant :=

Maar wist niet dat ze ook sneakers hadden

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:25

Amado7 schreef:
Hier ook de new balance 530, lopen als wolkjes en ook achteraan zacht.

Eens!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:13

Ik eerst ook niet! Kreeg een paar jaar terug een reclame mail met die sneakers erin en ergens was ik toen al verkocht. Nooit gekocht verder, maar ik liep er een paar weken geleden tegenaan in een winkel en toen dacht ik 'toch even passen om te kijken hoe het zit'.

Spoiler: ze zaten zo lekker dat ik ze niet kon laten staan. :+

Geen idee hoor of het werkt voor jouw voet, maar dit specifieke model is echt bizar zacht, maar geeft wel voldoende support dat je er toch een stuk goed in kan lopen als je zou willen:

Afbeelding

Ze hebben ze ook nog zonder dat flapje bij de hiel, maar ik denk juist dat deze het nog zachter maken. Wellicht het proberen waard.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:37

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:45

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 09:15

spookyskippy schreef:

Deze heb ik toevallig een paar maanden geleden gekocht omdat ik die verwachting ook had, maar deze doen helaas echt heel veel pijn (teveel druk op de hak :( ).

Lief dat iedereen zo mee denkt!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:27

Aantal jaar geleden had ik last van mijn hielen en het ging bij niks over..
Tot dat ik de Skechers met Memory Foam had gekocht en de pijn ging weg, en nu nog steeds geen last van.

Heb heel wat soorten Skechers staan en vind ze heerlijk lopen.

Even snel opgezocht welke het waren.

Ik heb vooral de BOBS SQUAD

Linkje

De felle kleuren doen het hem vooral als je buiten loopt..vaak te horen gekregen dat het mooie schoenen waren. :)

Linkje
Laatst bijgewerkt door Siggislief op Gisteren, 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:31

Sure_lee schreef:
Ik vind de sketchers archfit arcade heel zacht en fijn.
https://www.nelson.nl/skechers-arch-fit ... CcEALw_wcB

Dit zijn exact de sneakers die mijn voeten kapot gemaakt hebben. De peesplaten onder mijn voeten zijn binnen een tijd van twee weken enorm slecht geworden door deze schoenen.
Hou dat wel goed in de gaten.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:48

Zou kunnen hoor. Ik heb ontzettend veel schoenen die ik afwissel. Maar qua hoe ze zitten aan de voet en met af en toe een dagje wandelen ben ik er heel blij mee.
Geen idee hoe ze zijn met dagelijks intensief gebruik. Maar Dideh gaat er volgens mij ook geen hele afstand op lopen.

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:55

Tazzey schreef:
Sure_lee schreef:
Ik vind de sketchers archfit arcade heel zacht en fijn.
https://www.nelson.nl/skechers-arch-fit ... CcEALw_wcB

Dit zijn exact de sneakers die mijn voeten kapot gemaakt hebben. De peesplaten onder mijn voeten zijn binnen een tijd van twee weken enorm slecht geworden door deze schoenen.
Hou dat wel goed in de gaten.

Ik denk het voor iedereen anders is. Ik kan hier echt prima op lopen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:05

Dat is zeker waar maar zowel de podo therapeut als de schoenwinkel gaven aan dat ze deze klachten heel vaak zien bij die schoenen. Het is blijkbaar toch een dingetje.

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:21

DideH schreef:
Lindsey_99 schreef:
Je zou bij Bol wat Slipins van Sketchers kunnen bestellen, die pakken wel vast om de hiel maar het 'slipin' dingetje wijkt naar achteren. Ik vind ze ideaal en wil geen andere meer.
Bol heeft wel supercomfortabele Ultraflex 3.0 in een paar kleuren. Gewoon eigen maat bestellen, ze vallen vrij ruim dus bij twijfel niet groter gaan.
Zijn ze niet goed dan kunnen ze zo weer retour.

Ken je deze toevallig ook?
https://www.bol.com/nl/nl/p/skechers-go ... androidapp

Dit zit er op zich wel hoopvol uit qua vorm en zou ik ook nog naar kantoor aandurven :+

Ik heb een paar andere, o.a. de Uno, en een paar Bobs. Die zijn op zich wel goed, maar de Ultraflex 3.0 slipin is zwaar favoriet wat pasvorm en comfort betreft. Heb meerdere kleuren ervan en doe ze ook aan naar kantoor, zelfs onder een zomerjurkje.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:30

Sketches inderdaad ook voor mij heb verschillende varianten ervan in sneakers en laarsjes. Kreeg bijna altijd standaard blaren op mijn hielen met nieuwe schoenen. En ivm hielspoor kan ik ook bijna geen enkel paar schoenen lang dragen. maar sinds ik sketches heb ondekt zoveel beter geen blaren meer en minder hielspoor klachten. Ze hebben zoveel modellen dat je even moet kijken welke voor jou werken. Ik ben vooral fan van de uno.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:38

Ik zou kijken voor hardloopschoenen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:40

Nike Air Max!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:44

Ik ga van de week maar eens wat van skechers bestellen gezien jullie daar allemaal zo enthousiast over zijn!

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:47

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:02