karuna schreef:Rare gang van zaken. Ik heb bij meerdere bedrijven kassa werk gedaan maar een klant later bellen met de melding je hebt te weinig betaald is wel een heel vreemde aanpak. Hoe kunnen ze aan de beelden zien dat je te weinig hebt gegeven? Waar is de controle van de kassa dame? En om wat voor verschil gaat het en wat wordt jij dan geacht te doen? Verschil overmaken? Ter plaatse in de winkel bij betalen?
Heb je expert hoofdkantoor als ze dat al hebben al een berichtje gedaan over wat voor hun een normale aanpak is bij kasverschil? Hoe lang zou het duren voor de bestelling geleverd werd? En waarom bellen ze pas na drie dagen en niet diezelfde dag? Ik mag hopen dat ze bij afsluiten van de dag kassa tellen en controleren. Was je de enige contant betalende klant of zo?
Ik heb het expert hoofdkantoor gebelt en in eerste instantie zeiden ze dus dat de winkelier mij niet achteraf nog dingen kan aanrekenen als er kas verschil is.. tegelijkertijd zei ze ook aan de telefoon dat hoogdkantoor niks voor mij kan betekenen ivm hun alleen online aankopen afhandelen via de website . En deze winkel is een vd franchise en dat ik er met hun uit moet komen en regelen.
Bedrag wat hun zeggen te missen is trouwens 100 euro en ik heb ook meerdere keren tegen de manager gezegt aan de telefoon van kom op de kassa dame zou dit toch gelijk opmerken? Zit nogal flink verschil in 2 briefjes v 50 of 4 v 50
Denk eigenlijk wel dat ik de "bestelling" op zn laatst vandaag wel bezorgd had moeten worden lijkt mij maar hun hebben denk ik ook in het systeem de boel op standby gezet...
Voor de duidelijkheid
Mocht er duidelijkheid komen door middel v idd camera beelden dan zou ik het inderdasd in de winkel betalen/afhandelen en niet met een random iemand aan de telefoon voor de oplichting denkers
En dan niet drie dagen later aankomen. En het via de klant oplossen. Bot gezegd is het de verantwoordelijkheid van de kassapersoon dat ze checkt of er voldoende geld is overhandigd.