Fijne sportlegging met zak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 18:42

lletam schreef:
Bedankt voor de tips. De stronger spreekt me het meest aan, behalve de prijs... Hoe vallen ze qua maat? Ik zit meestal tussen xs en s in

Ik heb een L.
Ben 30 kilo geleden met XXL begonnen en dat was prima.

De broeken met hoge taille zijn wel het prettigst. De half hoge taille vind ik persoonlijk minder.
En vinted :+ heb maar 2 nieuwe bij stronger zelf gekocht

wonanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:06

Storm schreef:
BarbaLala schreef:
Die van de Lidl, zijn niet degene met een smal elastiek, maar met een brede band. Kosten 11€ per stuk meen ik.

Deze ja!
Mijn dochter heeft er 2, een bordeaux rode en een zwarte. Zitten haar fantastisch. En met zakje.

Heb je hier toevallig een linkje van? Staan er best veel op de site namelijk

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 21:41

wonanda

Re: Fijne sportlegging met zak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 09:25

Super, dankjewel!!

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:25

Ik heb op Vinted gekeken alleen dan moet je toch eerst zeker zijn qua maat dus dat ga ik niet gokken. Nu een Puma besteld.
Wat vinden jullie van gymshark?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:41

Ik heb eigenlijk altijd die van de HEMA, super fijn en met zakje. Ik wijk wel eens uit naar een ander merk maar kom altijd weer terug bij de HEMA. Lekker Hollands. :+

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:58

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:23

Ik ben ontzettend fan van Revolution Race (al gebruik ik die met name voor te wandelen met de hond, want ik heb de wandel leggings, maar ze hebben ook dunnere legging modellen die in de sportschool ook prima gebruikt kunnen worden bv). Hun zijvakken voor de telefoon bv zijn echt superfijn en vind ze qua dragen ook echt fantastisch.

En dan heb ik normaal voor de sportschool specifiek nog Stronger. Ik ben nog geen enkel merk tegengekomen wat mij zo fijn zit als die- met overgewicht in mijn geval en flinkere buik. Ik pak dan het model met hoge taille. Je vindt ze vaak op vinted of in de sale. Wel wat duurder alsnog, maar fantastisch spul en de investering imo echt waard. Ik heb zelf van stronger geen model met vakken, maar ze zijn er wel inderdaad.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:52

Sportlegging is zo persoonsgebonden.

Ik heb dus altijd stronger.... van aybl een paar korte broekjes maar niet eens enthousiast over.

Ik wandel erin, sport er 5/6x per week in en zodra ik thuis ben en uniform uit gaat, stronger aan.

Alle andere merken, nike, puma, gymshark, aybl, iciw en ga zo maar door allemaal weggeven of verkocht via vinted.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:11

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:52

Hema/Lidl valt altijd te proberen ja, om de prijs hoef je het niet te laten.
Dat vind ik bij stronger de gok, op Vinted dan, qua maat.
Sgc nooit van gehoord, houd altijd wel van de kleinere ondernemer te steunen. Dacht even mazzel te hebben met de sale maar helaas haha

Dagahra

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:37

Hier ook voornamelijk leggings van stronger. Gymshark vind ik soms wel fijner in de winter, stof is iets dikker.

Draag maat l op foto. Ook stevig materiaal, ga nog weleens onderuit met lopen _O-
Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:38

Ik zou bij stronger voor de kleinere maat gaan als je er tussenin zit. Ik vind de high waist ook super fijn

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:14

Xxl nutrition

Texnex

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:08

banketstaaf Align. Wel iets boven je budget.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:18

Halara, ik vind het hele fijne stof en die leggings gaan tenminste niet kapot. Ik draag de hele dag leggings ivm werk en zweer echt bij die van Halara :D

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:30

Fusion! Ik vind de modellen allebei fijn, maar als je high waste wilt, is de dames uitvoering heel fijn!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:36

_Tarzan schreef:
Halara, ik vind het hele fijne stof en die leggings gaan tenminste niet kapot. Ik draag de hele dag leggings ivm werk en zweer echt bij die van Halara :D

Ik ben benieuwd welk model Halara je draagt, zou je een linkje willen delen?

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:41

Zag laatst iemand met een telefoonzakje op de onderrug. Leek me wel heel handig. Verder ook een mooie degelijke legging zo op het oog, maar ik heb niet gevraagd naar het merk... Succes met je zoektocht!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:17

KimD schreef:
_Tarzan schreef:

Ik ben benieuwd welk model Halara je draagt, zou je een linkje willen delen?

Deze is het: https://eur.halara.com/products/SoCinched-High-Waisted-Butt-Lifting-Tummy-Control-Side-Pocket-Shaping-Training-UltraSculpt-Leggings-29-654?variant=3199598&locale=eu&utm_source=Google&utm_medium=eucpcshopping&utm_campaign=23213097001&utm_content=&utm_term=3199598&gad_source=1&gad_campaignid=23213097001&gbraid=0AAAAAB_7KRFYxTfGgCOmhBrCu81O7hkQF&gclid=EAIaIQobChMI3KqNouHLkgMVd46DBx0qPTWyEAQYASABEgJtSfD_BwE&id=SoCinched-High-Waisted-Butt-Lifting-Tummy-Control-Side-Pocket-Shaping-Training-UltraSculpt-Leggings-29-654&groupName=Full+Length

Ik vind ze echt heerlijk zitten, fijne stof en de enige leggings die bij mij niet kapot gaan

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:44

Mlies schreef:
Goof schreef:

In welk opzicht? Ik doe er al jaren mee namelijk.

Atronger heeft geen zakjes toch? Of sommige modellen wel?

Na 1x dragen had ik al slijtage plekken en heel snel haakjes aan de buitenkant van de broek, heb toen een nieuwe opgestuurd gekregen en die had exact hetzelfde. Misschien net pech met die print/stof, maar vergeleken met Stronger vond ik het maar een slap kwetsbaar stofje.
Stronger heeft een aantal modellen met zakjes. :j

Ik heb precies hetzelfde. Toen ik erover klaagde kreeg ik te horen dat ze niet gemaakt waren voor hardlopen :') Ze zakken me overigens ook af tijdens het hardlopen.

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:55

_Tarzan schreef:

Ik ben benieuwd welk model Halara je draagt, zou je een linkje willen delen?[/quote]
Deze is het: https://eur.halara.com/products/SoCinched-High-Waisted-Butt-Lifting-Tummy-Control-Side-Pocket-Shaping-Training-UltraSculpt-Leggings-29-654?variant=3199598&locale=eu&utm_source=Google&utm_medium=eucpcshopping&utm_campaign=23213097001&utm_content=&utm_term=3199598&gad_source=1&gad_campaignid=23213097001&gbraid=0AAAAAB_7KRFYxTfGgCOmhBrCu81O7hkQF&gclid=EAIaIQobChMI3KqNouHLkgMVd46DBx0qPTWyEAQYASABEgJtSfD_BwE&id=SoCinched-High-Waisted-Butt-Lifting-Tummy-Control-Side-Pocket-Shaping-Training-UltraSculpt-Leggings-29-654&groupName=Full+Length

Hoe vallen deze qua maat?

Rox87

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:06

Hier ook team Fusion.
Maya Freya niet doen, hele slechte kwaliteit, zeker voor die prijs.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:24

lletam schreef:
Hema/Lidl valt altijd te proberen ja, om de prijs hoef je het niet te laten.
Dat vind ik bij stronger de gok, op Vinted dan, qua maat.
Sgc nooit van gehoord, houd altijd wel van de kleinere ondernemer te steunen. Dacht even mazzel te hebben met de sale maar helaas haha

Ik leef echt in die broeken, zit nu in de infinity lekker op de bank, sport daar trouwens ook nog wel mee, soms is een wat lossere broek fijner haha

Afbeelding
Dit is de wat lossere broek, die heeft dan nog een strakke (dunne) legging eronder. Ik heb nooit meer last van schuurplekken _/-\o_

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:34

Wat grappig dat jullie Maya Freya als slecht ervaren. Ik loop er fanatiek in en ze blijven echt goed en de stof blijft mooi.