Tips voor bekendheid bedrijf?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Re: Tips voor bekendheid bedrijf?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:23

Marketing en social media is echt een vak apart. Ik ben zelf werkzaam geweest in grafisch ontwerp en mijn man is IT'er dus kennis zat maar weten hoe die algoritmes werken is echt andere koek. Investeer daarin om bekendheid te genereren.

Celebi

Re: Tips voor bekendheid bedrijf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:41

Dank voor die aanvulling! Helemaal mee eens. Daarom was ik ook een marketing/social media traject ingegaan. Juist omdat ik dat vlak wel wat kennis op heb als UXer met een behoorlijke interesse in sociale media en de algoritmes. Ik heb een account gehad over bullet journaling dat op een zeker moment 11 duizend volgers had. Niet dat dat ook maar iets zegt over hoe het nu werkt en hoe het werkt als bedrijf. Een inspirerende hobby delen is namelijk stukken eenvoudiger dan iets proberen te verkopen. Juist daarom zocht ik hulp. Ik kende al veel, maar echt het verkopen is niet iets wat ik van nature kan of veel heb hoeven doen. Met een eigen bedrijf komt dat er natuurlijk wel bij kijken.

Helaas denk ik, zeker naar aanleiding van de feedback hier, dat die marketeer niet passend was en misschien ook niet de juiste kennis had. Helaas, want ik wilde daar dus juist in investeren. Voor nu ga ik dus weer even mijn eigen koers varen denk ik. Ik heb echt onwijs veel aan al deze input. Echt ontzettend bedankt iedereen die tot nu toe al gereageerd heeft. <3

Ben ook blij met deze aanvullingen. Was eigenlijk helemaal niet de insteek van het topic, maar het heeft me veel meer gebracht dan alleen maar inspiratie waar ik folders kwijt kan of welke evenementen er interessant zijn om te gaan staan. Het totale plaatje moet kloppen, zeker als UXer weet ik daar alles van. Dus extra waardevol om én te focussen op nieuwe manieren om mijn lancering te promoten én de website nog een keer goed kritisch onder handen te nemen. Weg met een hoop 'wollige' zooi en weer terug naar waar ik echt voor sta. :j