Sakura789 schreef:Ik sla even aan op ‘naar waarschijnlijkheid mijn uren gehaald’, dat moet je eigenlijk zwart op wit hebben qua uren. Je moet bij een controle een overzicht kunnen overhandigen waaruit blijkt dat je minstens 1.225 gewerkte uren dat jaar hebt gemaakt.
We doen zelf onze aangifte (ook ZZP’er) en ook van onze familieleden. Van een vriendin doe ik ook alles (ze betaalde hiervoor 1.100 per jaar). Alleen ivm scheiding ga ik de aangifte zelf niet doen.
Heb je het ooit zelf gedaan? Ik vind dat ze het nog best vriendelijk maken, in principe is het te doen als je er een beetje gevoel voor hebt.
Ja goed dat je het zegt hoor; ik heb alles in mijn iPhone agenda staan en heb dus overzicht, maar ik moet het nog verwerken in Bunni en het totaaloverzicht zien. Ik ga uit van 24 uur per week besteding aan mijn bedrijf, alleen ik heb ook gewoon vakantie gehad.
Dus of je dan in totaal je uren hebt wordt duidelijk bij invoeren Bunni, omdat ik ook echt weken ver boven die 24 zat. Dat wisselt gewoon.Ik heb het afgelopen jaren zelf gedaan, maar daar alles onder Resultaat Overige Werkzaamheden gezet. Dat was prima te doen, maar omdat ik nu -bij halen uren- ondernemer voor de belastingdienst ben én alles kloppend moet hebben om aan een huis te kunnen komen wil ik het uitbesteden.

)