Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Wij zitten er momenteel middenin, letterlijk![]()
Onze complete benedenverdieping gaat op dit moment op de schop. We krijgen overal vloerverwarming, een nieuwe keuken en een haardmeubel, opnieuw stucen en schilderen etc.
Wij (twee volwassenen en een papegaai) bivakkeren op de bovenverdieping waar we van één logeerkamer een kleine huiskamer hebben gemaakt en de andere logeerkamer is tijdelijk van onze papegaai.
Ik moet zeggen dat het prima gaat, maar we hebben nu pas één week gehad.
We hebben wel regelmatig de luchtreiniger aanstaan en alles boven zo goed mogelijk afgesloten ivm stof, want papegaaien zijn echt supergevoelig op de longen.
In totaal zullen ze hier ongeveer zes tot acht weken bezig zijn.
Hannanas schreef:Cayenne schreef:Wij zitten er momenteel middenin, letterlijk![]()
Onze complete benedenverdieping gaat op dit moment op de schop. We krijgen overal vloerverwarming, een nieuwe keuken en een haardmeubel, opnieuw stucen en schilderen etc.
Wij (twee volwassenen en een papegaai) bivakkeren op de bovenverdieping waar we van één logeerkamer een kleine huiskamer hebben gemaakt en de andere logeerkamer is tijdelijk van onze papegaai.
Ik moet zeggen dat het prima gaat, maar we hebben nu pas één week gehad.
We hebben wel regelmatig de luchtreiniger aanstaan en alles boven zo goed mogelijk afgesloten ivm stof, want papegaaien zijn echt supergevoelig op de longen.
In totaal zullen ze hier ongeveer zes tot acht weken bezig zijn.
Pff hier ook ff stof. Vind het echt verschrikkelijk, hoe goed je het ook buiten probeert te houden..
Hoe is het verbouwen en het stof gegaan?
Hoe hebben jullie het stof buiten de “schone” kamers gehouden ivm dat het gewoon door de kieren van de deurposten binnen komt.

We zouden de volgende dag naar beneden verhuizen maar dat ging dus mooi niet door
Nu hopelijk eind deze maand! Bowo schreef:Misschien dat ik er overheen lees, ik vind de situatie wat moeilijk in te beelden, maar waar verblijven de honden nu? En wanneer zijn deze ruimtes precies ontoegankelijk?