Verbouwen "in je woning blijven?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:22

Als ik blijf wordt er sowieso een caravan minimaal geplaatst. Een periode gaat de groepenkast van de keuken eraf maar als ik mijn koelkast bijvoorbeeld onder mijn veranda kan zetten met een verlengsnoer naar achter deel langs binnen. En mijn magnetron daar kan neerzetten ook en evt een camping kooktoestel op gas kan kopen dan kan ik buiten koken. En toch droog.

De caravan zal dan enkel voor nood zijn om te slapen als dat binnen niet kan maar kan ook prima als opslag voor spullen als het daar niet voor nodig is dus is sowieso geen overbodig iets.

Ik kan even niet douchen en naar de wc daarom denk ik om een wc/douche wagen te laten plaatsen vanaf dat de badkamer eruit gaat.

Ik kan wel douchen op het Dierenbos maar heb het toch liever bij huis.

Andere optie is een woonunit met alles erop en eraan alleen daar gaan de heren dan ook naar de wc en als de hondjes daar dan binnen zitten niet fijn en aparte douche unit lijkt me dan fijner en daar heb ik wel ruimte voor.

Ik ga alles ook nog wel dubbel bespreken hoor.

Aan mijn slaapkamer boven zit een balkon en aan de slaapkamer gaan ze enkel de dakkapel vervangen en kozijn met deur naar balkon. Het balkon wil ik gaan afzetten met plexiglas voor het hekje. Dan kunnen de chihuahuas ook naar balkon.

Mijn huisje heeft verassend veel ruimte.

Maar in het begin is het dan kijken hoe het gaat met de herry.

Er wordt bijna niet gestuct. Het betreft houten skelet bouw en binnen afwerking is ook hout. In mijn huidige woonkamer wat dan aan de keuken komt gebeurd alleen verven grotendeels door mezelf. En kozijn eruit daar komt een doorgang naar de woonkamer en de keuken wat nu 3 kastjes zijn en badkamer wat nu een unit is een cel die gaat er in een keer uit. Daar wordt dan een grotere hoek/u keuken geplaatst en er komt een vloer waarschijnlijk tegels. Maar in de huidige woning gebeurd eigenlijk verder alles buiten.

Maar met aanbouwen heb je wel de herry.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op Vandaag, 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:27

Bij ons hebben ze een aanbouw ,nieuwe vloeren en een nieuwe keuken geplaatst....De aanbouw was niet zo probleem...die hebben ze geplaatst en pas als laatste de tussen muur en ramen er uit gehaald...Voor het vloeren en plaatsen vd verwarming zijn we uit huis gegaan,buiten dat de trap in de gang zit en daar ook vloerverwarming en nieuwe vloer geplaatst moest worden..was 6 honden in huis niet zo handig dus hebben we 2 weken een vakantie woning gehuurd...Wat ook niet makkelijk was er 1 te vinden voor 6 honden die niet echt formaat chihuahua zijn..Maar ik moet zeggen dat we snelle werkers hadden en alles liep van een leie dakje ,in geen maand was alles klaar...en we hebben geen tiny house....
Heb je niet toevallig nog een houten tuinhuis nodig in de tuin wat je kan plaatsen en tijdelijk met de honden kan verblijven?Heb je een extra schuurtje later en een fijne plek voor de honden overdag?

BeFunny

Re: Verbouwen "in je woning blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:38

Ja er moet ook een tuinhuis komen maar die komt later lol.