Hoeveel per maand kwijt aan tv kijk dingen en muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel per maand € aan tv dingen en muziek

0 euro
31 (13%)
1-10
33 (14%)
10-20
46 (19%)
20-30
28 (12%)
30-40
23 (9%)
40-50
11 (4%)
Meer dan 50
61 (26%)

Totaal aantal stemmen: 233

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:11

Oef.. Ik heb mijn reguliere tv abo gecancelled, maar heb wel een boel streamingsdiensten.

Disney+ & HBO deel ik, dus tel daar de helft van, verder netflix, videoland, in het seizoen F1TV, spotify en sinds kort ook storytell. Zit door een langdurige blessure nu veel alleen thuis, dus overweeg ook nog amazon prime omdat daar wat dingen op staan die ik vroeger altijd keek en weer wil kijken :')

Even zitten rekenen, in het seizoen dat F1tv aan staat geloof ik 71 euro per maand. Verder dus geen reguliere tv. Wel internet.
Laatst bijgewerkt door DideH op Gisteren, 07:14, in het totaal 1 keer bewerkt

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:12

Ik heb videoland, NPO plus en Kobo.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:22

Ik betaal alleen voor Disney, HBO en Prime qua tv. Daarnaast heb ik Spotify en Podimo. Daarmee is het €50,95 wat ik pm betaal. Ik heb wel alle streamingsdiensten die er zijn dus dan valt het nog mee vind ik. (Videoland, Netflix, HBO, Prime, Disney, NPO, MGM, Viaplay, F1TV, Hulu, Ziggo en Ziggo Sport is alles dacht ik)

prompter

Re: Hoeveel per maand kwijt aan tv kijk dingen en muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:29

Niets. Met fulltime werk, paard, huis, tuin en hobby's heb ik echt geen tijd om waar dan ook naar te kijken of te luisteren. Ja, de radio in de auto :D, en gratis podcasts, maar TV zou ik als ik alleen was niet eens hebben, laat staan nog extra diensten.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:35

Wij hebben internet van Odido, geen tv-abbo (al jaren niet meer). Ik kan NPO gratis zien via de app en meer tv programma's trekken mij niet.
We hebben een tijdlang Netflix, Disney, HBO en Prime gehad. Daar zijn we mee gestopt, we kunnen toch maar 1 ding tegelijk kijken (en de tv meerdere avonden per week ook gewoon helemaal uit blijft) en de kosten liepen aardig op.
Hoe we het nu doen;
- Netflix delen we, dus die hebben we wel standaard.
- Prime blijft ook omdat die niet zo duur is en eigenlijk vooral dient voor de verzendkosten van Amazon.
- We rouleren tussen HBO, Disney en Skyshowtime. Dan kijken we de series en films die we willen zien en daarna pakken we weer een andere dienst. Zo wisselen we iedere paar maanden.
Dit bleek veel voordeliger. Want het bleek ook dat ondanks al vele jaren trouwe klant, ons abbo veel duurder was dan wanneer je stopte. Nieuwe instap was vaak veel voordeliger. En sowieso is 1 extra dienst tegelijk meer dan voldoende. Als we echt niet kunnen bedenken wat we willen kijken zetten we een spel op tafel of huren we een film bij Pathé thuis.

Spotify hebben we nu een jaar stopgezet en nog niet gemist. We luisteren vooral radio. Die zouden we ook weer tijdelijk afsluiten als het eens handig zou zijn, voor een feestje ofzo.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:42

Ik heb geen tv en als streamingdienst alleen Videoland (voor B&B en Winter vol liefde)
Verder kijk ik via de gratis NPO app.

Ik overweeg wel mijn Videoland abonnement op te zeggen en dan NLZiet te nemen.

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:45

Hier geen vaste TV, wel netflix en videoland 16 euro per maand

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:47

Wat betalen sommige mensen veel zeg!
Hier geen tv abbo, ik kijk eigenlijk geen tv meer.
Netflix gedeeld met vrienden, Videoland met een hele groep dus kost een euro per maand :) En spotify is een familie account die mijn vader betaald. Dus al met al bijna niet kwijt :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:48

Geen televisie, wel Spotify Duo (15 euro) en vaak 1 streamingdienst tegelijk, die zijn tegenwoordig ook tussen de 15 en 20 euro. En dan Xbox Game Pass, geen idee wat dat kost, dat was destijds een hele goede aanbieding voor 2 jaar en is vooruit betaald. Inmiddels loopt het bijna af.

juvalJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:57

ehm, netflix (21), hbomax(6), primevideo (5), disney+ (7), skyshowtime(4,50), npostart (2,95).
en dan het gewone kpn abonnement voor tv, ik weet niet hoeveel dat is want het is een bundel met bellen en internet.

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:00

Spotify family - 21 pm, maar dat is voor het hele gezin
Hbo - 7 pm, delen we
Hbo sport - 5 pm, delen we
Disney - 15 pm, delen we
F1tv - 17 pm, delen we

We zijn nogal delerig _O- van alles wat we delen betalen we de helft.

Vooral onze dochter kijkt graag Disney,
Die mag echt niet uit :)) en ik kijk HBO en sport. F1 is een passie dus die blijft ook.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:28

Hier af en toe een abonnement op Videoland, als er weer nieuwe programma's zijn, verder niks.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:30

Heel eerlijk gezegd weet ik niet precies wat wij uitgeven aan dit soort diensten. We hebben een fiber abonnement die volgens mij rond de €60 per maand kost. En qua streamingdiensten hebben we alles behalve Viaplay. Verder nog Spotify family voor de muziek. Mijn nichtje en broertje delen enkele van die diensten maar die hoeven van mij echt niet mee te betalen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:30

Ik heb alleen een Ziggo internetabonnement van 65 euro. Daar zit dan TV bij in. Ik heb dus 0 euro ingevuld omdat dit over extra dingen gaat.

Ik kijk wel eens Netflix hier met een account van een ander. Soms denk ik wel eens aan een eigen netflix account nemen.

Muziek geef ik niets om, dus daar gaat geen geld naartoe.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:32

karuna schreef:
Naar aanleiding van de clip my horse bedragen :oo := komt deze vraag bij me op. Je hebt netflix, videoland, nlziet, npo start, disney enz. En spotify en youtube en nog veel meer.

Omdat ik soms lees wat mensen waar kijken of luisteren ben ik wel benieuwd naar de maandbedragen :+

Ik ben snel klaar 0 euro want netflix zit gratis erbij. Geen spotify of wat ook.

Maar dan betaal je toch alsnog? Alleen via je abonnement.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:38

Wij hebben alles, en betalen heel weinig. Kan alleen niet zeggen hoe.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:42

Ik heb gratis disney+ & spotify + F1tv via mn vader (die dan in return op mijn prime/hbo/videoland zit)

Dan heb ik zelf nog wel; Amazon Prime (4,99) + Storytel (13,99) + Netflix (9,99) + HBO Max (5,99) + Videoland (3,99)
Kom ik op een totaal van €25,96 voor de tv streamingsdiensten, en 13,99 voor mn audioboeken.
Ik heb geen vaste tv oid, alleen streaming. Met videoland kan je veel reguliere tvprogramma's ook kijken en met de gratis NPO start ook, dus ik mis het totaal niet. Als er echt iets is wat ik zou willen terugzien dan kan ik dat ook nog via de ziggogo app doen op 't account van mn ouders.

Edit: Er zijn de afgelopen maanden wat prijzen omhoog waren gegaan dus die ff aangepast.

Sterrebell

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:52

0 euro
Zelfs geen tv (abonnement)

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:05

Naast mijn tv abonnement heb ik alleen netflix en die krijg ik gratis er bij.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:07

Alleen TV en Netflix en had ClipmyHorse en twijfel nog steeds of ik deze weer ga afsluiten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:12

Wij hebben Netflix en F1TV, dus we zitten ook wel over de 50 euro per maand.

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:12

Hier Netflix a 20 euro in de maand, Sky Showtime a 3 euro in de maand en spotify a 10 euro in de maand.
Verder deel ik Netflix en Sky Showtime, waardoor ik via andere beschik over videoland en HBO.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:15

Wij geven er toch ook best veel aan uit, maar maken er ook wel genoeg gebruik van.

We hebben standaard: Ziggo abbo ook al kijken we geen gewone tv maar het is voor de sport zenders (met ESPN erbij dus), Netflix, PrimeVideo (al heb ik die ooit vooral gepakt vanwege de verzending bij Amazon), HBO, ViaPlay en Spotify family.

Dan wisselen we af met Disney+, skyshowtime, AppleTV (we maken daar vooral gebruik van de gratis maanden bij aanschaf nieuw product), en soms WithLove < zoiets doe ik dan voor een maand, kijk ik zoveel mogelijk en stop ik weer voor even haha. En zo heb ik laatst op skyshowtime een hoop gekeken en nu heb ik dat weer even stopgezet.

Spotify wordt hier dagelijks veel gebruikt, door ons allemaal. We hebben eens geprobeerd met 1 account te werken of zelfs geen abbo, maar daar werden we allemaal echt gestoord van. Ik gebruik het echt veel te veel om om te gaan met die reclames en andere beperkingen, vreselijk.

En mbt Ziggo doet mijn man elk jaar bellen met ze en krijgen we weer flinke kortingen. Dat scheelt echt enorm :j

Het jammere is gewoon dat alles zo verspreid staat qua aanbod en wij hier in huis ook vaak andere dingen kijken haha. Maar goed, wisselen wil de kosten nog wel eens iets helpen en voor de rest... de een geeft zijn geld uit aan nieuwe kleren, make up of hobbies... De ander kijkt graag tv :')

Wij hebben bv ook nog best wat DVD's liggen, van veelal disney/marvel ook dus wij doen Disney+ dan alleen met nieuwe dingen bv en de rest kijken we via dvd (bluray) wat we hebben als we zin hebben in een re-watch van iets. Dat scheelt ook al :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:23

Niets, af en toe HBO voor een maandje om sportevenementen te kijken.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:43

Netflix, SkyShowtime, NLZiet, HBO Max, Apple Music. Totaal € 55. Worden allemaal bijna elke dag wel gebruikt.

Buiten de winterperiode had ik ook altijd nog F1TV en MotoGP Video Pass. Dat is wel duurder. Maar dat doe ik dit jaar niet, meestal als de races zijn heb ik geen tijd om te kijken en achteraf is het altijd wel ergens terug te zien. Dan koop ik de races liever pay per view.