Wie heeft er wel eens bij Bibita besteld?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

detos240

Re: Wie heeft er wel eens bij Bibita besteld?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:48

Hier jaren Royal canin renal voor onze boxer besteld. Omdat ze de goedkoopste zijn en een spaarsysteem hebben met een aantrekkelijke korting. Ik heb nooit geen problemen gehad met hun. Betaalde wel altijd achteraf........

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:12

Hier ook altijd tevreden. Wel word er soms lomp met de pakketten gedaan. Maar dat is denk ik meer dhl. Vaak zitten de blikken onder de deuken en 1x een zak kattengrit gescheurd, maar dat werd netjes afgehandeld.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:20

Hier ook enkel goede ervaringen en ik bestel altijd ruim op tijd. Tegen dat de laatste 15 kg open gaat bestel ik al weer nieuwe terwijl ik met 15 kg een maand doe. Heb momenteel nog 60 kg in 4x 15 kg boven op de overloop in een hoekje staan. Gekocht met 20% korting over het totaal. Tegen dat de laatste zak open gaat zoek ik weer naar een geschikte brok met fikse korting of via marktplaats bijvoorbeeld. Ik ben niet van 1 merk maar wel van de betere merken

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:01

Al wel eens besteld en nooit problemen gehad.

Maar heb je contact met hun opgenomen? Want misschien ligt het wel niet aan t bedrijf. Ik zou een pakketje krijgen en opeens zie ik dat die retour gaat 'want geweigerd' maar hij is nooit aangekomen. Dus retour door het verzendbedrijf en een annulering gaat dan automatisch als het terug is bij de verkoper.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:02

Hier ook goede ervaringen met Bitiba

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:30

Ik heb zelf (andere winkel) ook een keer gehad dat mijn pakket opeens op terug naar leverancier stond. Bezorgdienst opgebeld, bleek dat het pakket beschadigd is geraakt en daarom terug gestuurd werd. Heel fijn als je daar zelf ook van op de hoogte wordt gesteld ipv dat het op leveren staat en je kijkt weer en staat het op retour.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:34

Al jaren vaste klant bij Bitiba, helemaal nooit een probleem gehad. Levering binnen enkele dagen, altijd heel en compleet. Ook mijn kinderen zijn vaste klant bij Bitiba, ook nooit een issue.