Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
in ons vorige huis hadden we donkerblauw, maar dit is toch veel warmer. Ik hou er wel van
er komen ook prachtige combinaties voorbij!

Chantalla schreef:Bedankt voor de voorbeelden! Een kleur kiezen die we zelf mooi vinden komt sowieso goed![]()
We hebben beide al wat jaren groen op de muur. Maar als je dus een groene keuken hebt, wat doe je dan op de muur? Daar loop ik wat tegenaan.

Jolien87 schreef:Wij krijgen volgende maand ook de keuken in ons nieuwe huis en zijn gegaan voor de Axstad frontjes van Ikea.
Dit is de showroom met vergelijkbare frontjes een greepjes:
[ Afbeelding ]
Wij krijgen een wat warmer blad:
[ Afbeelding ]
laetitia98 schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier een beetje een impressie van mijn woning. Groene keuken met aardse tinten op de muur en heb het groen wel terug laten komen in de rest van de woning. Maar ik ben zelf fan van donker groen haha![]()
Keldeo schreef:Ik heb een roze keuken dus ik ben absoluut team kleur. Ik vind juist een grijze keuken een heel afleidend kil blok wat ontzettend je interieur gaat beïnvloeden.

leeslampje schreef:Geïnspireerd door dit plaatje van Pinterest hebben wij ook net een groene keuken besteld. We gaan de komende tijd nog met een interieuradviseur aan de slag en kijken over afhankelijk daarvan over een paar maanden of deze kleur daar nog wel past of dat we het toch nog aanpassen. Het is voor een nieuwbouwwoning, dus we kunnen de komende maanden de bestelde kleuren nog wijzigen, dat geeft wel rust. Want ik vind het toch wel wat spannend merk ik
[ Afbeelding ]
Set_Elkol schreef:Wij zijn bezig met een groene keuken van ikea, deze komt ook in een keuken die in verbinding staat met de woonkamer. Maar wij willen juist heel veel kleur in huis.
[ Afbeelding ]

Popstra schreef:Ik zou daar na een week op uitgekeken zijn maar dat terzijde...
Ik zou dan liever een toupe kleur met zweempje groen er in kiezen. Dat is wat neutraler.
Je kunt de kleur evt terug laten komen in kussen hoesjes.