Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CobCowgirl schreef:Wel een tof huis hoor! Wel gedateerd, dus ik snap dat je het op de schop wil gooien. Maar ik zou die houten kozijnen wel behouden.
Ohja, je zou evt ook ChatGPT kunnen vragen om tips/stappenplan en op basis van een bepaalde sfeer/kleuren/elementen een stijl te formuleren.
T is maar net wat jullie smaak is, maar ik zou mijn stijl helemaal kwijt kunnen in jullie huis haha!
.tamary schreef:Qua quooker voor heet water, ik heb op een huis gepast met zo'n ding. Geef mij maar een waterkoker of fluitketel. Ding sputttert kokend heet water als je iets meer water wil (grote mokken gewend), niet veilig voor kleine kinderen of ouderen, zeker niet omdat in dit geval ding geintegreerd zit met de gewone kraan.
Wel fijn trouwens zijn lades voor de pannen.
Urona447 schreef:Goede tips zijn er al gegeven! Ik persoonlijk ben fan van japandi/hotelchic stijl maar ook veel kleur spreekt mij aan dus mijn badkamer, wc en toilet zijn die stijl terwijl de hal en andere vertrekken veel kleurrijker zijn.
Ik ben juist heel blij met onze quooker en vooral met ons bruisend en gekoeld water functie.
Ik zou echt graag qua planten in jouw klimaat willen wonen maar mijn lijf vind dat niet leuk

Prairy schreef:Ja oliebol nou ben ik jaloers op je tuinIk zou echt graag qua planten in jouw klimaat willen wonen maar mijn lijf vind dat niet leuk
![]()
Mooie ruimtes in het huis!
Voor die garderobe kasten zou ik kijken voor alleen nieuwe deuren of deze schilderen (afhankelijk van je smaak). Denk wel dat ze super handig zijn.
De indeling van de badkamer vind ik een beetje vreemd. Ik zou het bad naast de douche doen en van de douche een dubbele maken.
Ik denk inderdaad dat wij veel dezelfde accounts kijken
Vwb lichtinval etc, daar zal een gewone architect niet naar kijken en al helemaal niet naar een lichtplan. Ik denk dat jullie beter af zijn met een interieur architect dan met een gewone architect. Die kijkt voor mijn idee/ervaring namelijk vooral naar de buitenkant van het huis en niet zo zeer naar handig, mooi en leuk binnen.
Ik heb overigens een losse Quooker met kleine wasbak en ik vind het echt een fantastisch ding. Gereviseerd gekocht op MP maar dat is voor jou waarschijnlijk niet zo handig
.
.