[BB] Neko in de sneeuw!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Banjer schreef:Sky_As schreef:Ik ga me straks ook even aanmelden als ik achter een pc kan....
Ik mag begin april mijn Maine Coon kitten ophalen waar ik zo naar uit kijk na het overlijden van mijn oude kat afgelopen oktober. Dus heb rond die tijd mooi wat extra vrije tijd ingepland.
Kerst is altijd zon drukke periode dat ik niet mee durf te doen, dus dit lijkt me ideaal
Oohh wat leuk! Wij hebben ook 4 Maine Coons

en Kedi is vrij lastig, die lust alleen van die luchtige crisp snoepjes als catisfactions. Die van de aldi doen het goed bij dr.

we spelen erg graag spelletjes vergezeld door een lekker hapje en drankje. Ook tijdens mijn afvalrace blijven we dat gewoon doen maar dan wel met dingen die ik echt de moeite waard vind. Ik heb een crosstrainer genaamd Foxy, die regelmatig gebruikt wordt. En sinds kort ga ik weer naar de sportschool voor reformer pilates en bodypump. Door dat laatste heb ik nu gigantische spierpijn dus ipv door de sneeuw te banjeren lig ik gestrekt met de poes en een boek. Ik lees sinds enkele jaren digitaal trouwens. Kom net uit het (bubbel)bad, iets wat ik ook erg graag doe. Heb geen probleem met Aliexpress of andere websites en al helemaal niet met tweedehands.

want ja, ik zit ook s avonds met een rode bril op om blauwlicht te blokkeren en nog meer gekke dingen die voor mij gewoon goed werken.....Banjer schreef:Sky_As schreef:Foto's van de jouwe?![]()
Mijn vorige was ook een Maine Coon, en eenmaal met dat virus besmet....
Happy:
[ Afbeelding ]
King:
[ Afbeelding ]
Prince:
[ Afbeelding ]
Tommy:
[ Afbeelding ]

Banjer schreef:haha, ja Tommy heeft echt zo'n 'zielige' kop he
Mijn man wou heel graag Coons... en toen onze ragdoll overleed, kwamen King en Prince op ons pad... en ik moet zeggen dat ik toch wel heel erg voor het karakter ben gevallen...
En we hebben egeltjes zitten die we uiteraard ook bijvoeren.
Verder nog een vijver waar het nodige leven in zit, kikkers, padden, salamanders en natuurlijk ook vissen. Helaas is dit najaar de reiger langs geweest en ik heb sindsdien weinig vissen meer gezien.
Ik hoop niet dat de reiger de goudwindes die we al 10 jaar hebben eruit heeft gevist.
) en (geur)kaarsen. Mijn man heeft een hekel aan kaarsen branden in huis. Heb nu 2 Woodwick geurkaarsen staan (verjaardagskado en kerstkado) en kan hier de komende 10 jaar wel mee vooruit.