Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 13:00

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 13:57

Roosch schreef:
Ohhh dat betekent veel kittenfoto's toch?? <3

Ik heb me opgegeven! Leuk!

Jaaa dat is wel de bedoeling... Ik kan echt niet wachten, het is zo'n gemis nu...

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 13:58

Banjer schreef:
Sky_As schreef:
Ik ga me straks ook even aanmelden als ik achter een pc kan....

Ik mag begin april mijn Maine Coon kitten ophalen waar ik zo naar uit kijk na het overlijden van mijn oude kat afgelopen oktober. Dus heb rond die tijd mooi wat extra vrije tijd ingepland.

Kerst is altijd zon drukke periode dat ik niet mee durf te doen, dus dit lijkt me ideaal :D

Oohh wat leuk! Wij hebben ook 4 Maine Coons :D

Foto's van de jouwe? <3
Mijn vorige was ook een Maine Coon, en eenmaal met dat virus besmet....

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 13:59

Roosch schreef:
Ik heb er 1, die heb ik net in de sneeuw gegooid. :')
[BB] Neko in de sneeuw!

Ik zie toch echt 2 katten toch :P

Roosch

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 14:01

Ja maar de ander is geen Maine Coon. :))Afbeelding

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 14:04

Hihi maar wel net zo knap. Is die andere 100% Maine Coon met stamboom?
Witte zie je niet super vaak:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 14:11

Nee, dat is er een zonder papieren. Mijn twee vriendjes, allebei op hun eigen manier heel bijzonder. <3

Ik ben dan ook professional crazy cat lady. 8-)

Voor mijn santa.. nee.. bunny? Neko heeft blaasgruis dus die mag alleen urinaryspul, daar lust ie ook een hoop van. :j en Kedi is vrij lastig, die lust alleen van die luchtige crisp snoepjes als catisfactions. Die van de aldi doen het goed bij dr. :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-26 14:37

Kittens! Wat een leuk vooruitzicht.

Voorstelpost:
Ik ben Marleen, 37 jaar en woon samen met mijn vriend. Nova en Chester zijn onze grote liefdes <3
Nova is onze Noorse boskat van 3 jaar.
Afbeelding
Chester is onze Bengaal van 3 jaar
Afbeelding
Daarnaast heb ik ook nog een steeds grijzer wordende haflinger, Sakyr van bijna 27 jaar. Hij heeft geen tanden meer, maar is nog gek op snoepjes. We wandelen veel en knuffelen nog dagelijks. <3
Afbeelding

Mijn lievelingskleur is roze, ben een echte theedrinker, gek op warme sokken én kleedjes. Lees graag een boek (Nederlands talige thrillers.)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 14:48

Heee de kletsbengaal is er ook weer. <3

Leuk dat we zo kort op de vorige nog een editie hebben!

Ik ben Roos, 36 inmiddels, woon met vriend en 2 katten in het hoge noorden. Eeuwige strijd tegen mn gewicht, al heb ik nu de hoop dat het definitief de juiste kant op is. -19kg inmiddels :)
Ik ben een Bourgondiër en klein, wat bovenstaande denk ik wel verklaart. :') we spelen erg graag spelletjes vergezeld door een lekker hapje en drankje. Ook tijdens mijn afvalrace blijven we dat gewoon doen maar dan wel met dingen die ik echt de moeite waard vind. Ik heb een crosstrainer genaamd Foxy, die regelmatig gebruikt wordt. En sinds kort ga ik weer naar de sportschool voor reformer pilates en bodypump. Door dat laatste heb ik nu gigantische spierpijn dus ipv door de sneeuw te banjeren lig ik gestrekt met de poes en een boek. Ik lees sinds enkele jaren digitaal trouwens. Kom net uit het (bubbel)bad, iets wat ik ook erg graag doe. Heb geen probleem met Aliexpress of andere websites en al helemaal niet met tweedehands.

Algemene tops:
* Ferrero Rocher, witte chocolade van Rittersport met nootjes :9
* droge worst :D
* spulletjes voor in bad

Flops:
* ik ben echt totaal geen knutselaar of freubelaar, sorry :')
* Fysieke boeken, ik lees digitaal

Zo, dat was mijn spreekbeurt wel weer denk ik!

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 16:44

Ik heb me net ook aangemeld!

Super leuk dat er een paaseditie is.

Ik ben Willemijn, 41 jaar oud.

Ik heb een hond genaamd Spike en een shetlandermerrie van 4 jaar oud, zij is drachtig.

Mijn hobby s: gitaar spelen en mezelf daarin nog meer ontwikkelen, lezen, spelletjes doen.

Tops: plant voor in de
Grappige bloempot;
Vrolijke kussenhoes;
Iets lekkers voor de hond;
Paardensnoepjes;
Chocolade;
Douchegel.

Flops: prulletjes

Ook geen probleem met temu of 2ehands;)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:25

Sky_As schreef:
Foto's van de jouwe? <3

Happy:
Afbeelding

King:
Afbeelding

Prince:
Afbeelding

Tommy:
Afbeelding

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:25

Nou, mijn aanmelding is "officieel"

Dan zal ik me nu even voorstellen. Ik ben Cin (ja, dat is een afkorting, maar ik ben niet vindbaar op internet, en dat wil ik graag zo houden :-P), 38 jaar.

Dierenfreak, moeder van een tweejarige, huisvrouw/administratie van vriendlief, fotografe (MBC Fotografie) etc.

Ik heb een 6 jarige New Forest pony (ja, ik ben een echt PENNY Pony meisje, al zeg ik het zelf), een 27 jarige KWPN merrie en een 32 jarige Van Gansewinkel d pony ruin....

Zoals gezegd sinds oktober katloos, maar daar komt in april weer verandering in gelukkig!

Voor nu moet ik het even doen met onze paarden (mijn vriend heeft er ook nog, die hierboven genoemd zijn die van mezelf), koeien, schapen, kippen en vogels, maar die kunnen helaas niet binnen op de bank op schoot liggen. En nee, wij wonen niet op een boerderij (zijn wel op zoek), maar huren dus overal en nergens wei en stallen.

Behalve de dieren weinig hobby's, of nou ja, ik houd wel van knutselen enzo, maar alle onafgemaakte projecten die hier nog staan geven wel aan dat daar niet echt mijn talent ligt.....

Tops: CHOCOLADE (ja echt, met hoofdletters.....de blauwe melk van de Aldi, Tony Chocolonely of Milka hebben vaak wel de voorkeur)
speeltjes voor mijn aankomende kat
voetvijl
wollen sokken (maat 39-42) Ik heb maat 38, maar die dingen krimpen altijd in de was....
bordeaux kleurige muts voor in de winter (zo'n french girl look a like ding vind ik ook leuk, geen idee hoe je dat noemt..haha)
troepvrije schoonmaakproducten ofzo mogen ook altijd, maar kan me voorstellen dat dat niet leuk is om cadeau te geven ;-)

Verder probeer ik (met nadruk op probeer) vrij gezond en troepvrij te leven (oke, nu wordt ik natuurlijk helemaal nooit meer serieus genomen na mijn eerste "top", maar hee, ik heb ook nooit beweerd dat ik perfect ben)....Ik eet zoveel mogelijk biologisch en ook deo en haarspullen heb ik zoveel mogelijk troepvrij.

Als het daarover gaat zou je me alternatief/een wappie kunnen noemen ;-) want ja, ik zit ook s avonds met een rode bril op om blauwlicht te blokkeren en nog meer gekke dingen die voor mij gewoon goed werken.....

Met Temu of 2e/3e/4e hands heb ik geen probleem (al zou ik op Temu nooit iets kopen wat in aanraking komt met mijn eten)

flops: chocolade die smaakt naar koetjesreep

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:27

Banjer schreef:
Sky_As schreef:
Foto's van de jouwe? <3

Happy:
[ Afbeelding ]

King:
[ Afbeelding ]

Prince:
[ Afbeelding ]

Tommy:
[ Afbeelding ]

wat gaaf! wat een knapperds.....de kitten die ik als het goed is gaat krijgen wordt als het goed is Black Smoke, maar is nu 2 weken oud dus nog niet helemaal goed te zien. In ieder geval een donkere :)
Die kop van jouw witte is geniaal! Daarom ben ik dus zo gek op Maine Coons!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:30

haha, ja Tommy heeft echt zo'n 'zielige' kop he :D

Mijn man wou heel graag Coons... en toen onze ragdoll overleed, kwamen King en Prince op ons pad... en ik moet zeggen dat ik toch wel heel erg voor het karakter ben gevallen... <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:31

Ohja, Tommy zou je naar mij opsturen. Toch? Toch???

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:32

Ja, roos heeft nog niet genoeg witte

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:33

Sky_As schreef:

Jij snapt me. Dank voor de back up. <3
valt het op dat ik een zwak voor witjes heb?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:35

Roosch schreef:
Ohja, Tommy zou je naar mij opsturen. Toch? Toch???

haha, je mag hem wel een keer komen knuffelen... vindt ie leuk... :D

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:36

Banjer schreef:
haha, ja Tommy heeft echt zo'n 'zielige' kop he :D

Mijn man wou heel graag Coons... en toen onze ragdoll overleed, kwamen King en Prince op ons pad... en ik moet zeggen dat ik toch wel heel erg voor het karakter ben gevallen... <3

Hij heeft echt zon mooie typische Maine Coon kop! Ik hou daar van....

Mijn vriend was echt een kattenhater (vroeger een volière toen hij klein was en daar klommen altijd de katten tegen aan)
En toen ik in oktober de kat in moest laten slapen zei hij eerst dat er nooit meer een kat zou komen, maar daar kwam hij toch op terug en zei dat het dan toch maar weer een Maine Coon moest worden ( hij had toen nog niet door dat de prijs inmiddels verdrievoudigd is vergeleken met 15 jaar geleden....haha)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 17:37

Roosch schreef:
Sky_As schreef:

Jij snapt me. Dank voor de back up. <3
valt het op dat ik een zwak voor witjes heb?

Nee hoor.... Zou je niet zeggen :Y)

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 20:58

Ik heb me aangemeld, zodra ik definitief binnen ben (hoop dat er nog plek is!) zal ik me even voorstellen. :))

Superleuk dat er een extra editie is voor dit initiatief - ik vond de SS ook heel leuk! <3

Edit: Ik heb net bericht ontvangen dat ik op de lijst sta! **\O/** Zal me morgen even voorstellen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-26 21:04

Leuk alle aanmeldingen. Het zijn er tot nu toe 12, mooi aantal en nog ruimte genoeg voor aanmeldingen! *\o/*

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:31

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Maaike, en heb inmiddels al 35 keer mijn 18de verjaardag gevierd. :')
Ik ben getrouwd, kinderloos en ook katloos. Maar wel in het bezit van een flapdrol, mijn hond Kiko. Een dalmatier van inmiddels 9 jaar. Eentje met allergieën, struisvogel, konijn en eend mag ze hebben. Gek op knuffel speeltjes die iedere avond van het kistje naar de bank gaan als "kadootje" om samen met de knuffel bij me op de bank te komen. Op het einde van de avond ligt de bank vol. _O-
Verder in het bezit van 2 pony's, Sarona is een inmiddels 15 jarige appaloosa stermerrie en nog een 3,5 jarige hengst, die eigenlijk nog verkocht moet worden. Al 3 jaar. :=
Beide zijn grote D pony's.

Hobby's zijn detectiespeuren met de hond, en mag graag van de tuin genieten. Ben sinds een paar jaar ook aan het moestuinieren, maar op beperkte schaal. Ondanks een grote tuin heb ik daar maar weinig plaats voor, omdat de tuin op het noordoosten ligt en aan de zuidwestkant aan het perceel een bos ligt is er niet heel veel zon.
We hebben veel dieren in de tuin, we hebben gigantisch veel vogels die komen eten (voeren het hele jaar door) en ook de eekhoorns snoepen lekker mee. <3 En we hebben egeltjes zitten die we uiteraard ook bijvoeren. <3 Verder nog een vijver waar het nodige leven in zit, kikkers, padden, salamanders en natuurlijk ook vissen. Helaas is dit najaar de reiger langs geweest en ik heb sindsdien weinig vissen meer gezien. |( Ik hoop niet dat de reiger de goudwindes die we al 10 jaar hebben eruit heeft gevist.
Buiten de reiger vist er ook nog een ijsvogel in het voorjaar de kleine vissen uit. :=

Sinds kort heb ik een nieuwe hobby, naaldvilten. Materiaal daarvoor is altijd welkom.
Ik kook graag als ik er de tijd voor heb, doordeweeks is het meer een moeten en snelle maaltijden.
Ali en Temu is geen probleem, zolang de spullen niets met eten te maken hebben.

Een flop: chocolade (blijft liggen en gaat over de datum, paaseitjes van vorig jaar liggen nog in de kast := ) en (geur)kaarsen. Mijn man heeft een hekel aan kaarsen branden in huis. Heb nu 2 Woodwick geurkaarsen staan (verjaardagskado en kerstkado) en kan hier de komende 10 jaar wel mee vooruit.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:45

Ik stel me ook voor :)

Mijn naam is Vera, woonachtig in de provincie Groningen, samen met mijn man en al onze dieren: 2 honden, 4 paarden, 4 katten, 6 tamme ratten, 2 konijnen en 3 gekko's.

In het dalijks leven werk ik op kantoor bij de Rijksoverheid en ik geef 1 uur per week Zumba in een sportschool. Naast Zumba heb ik nog meer hobby's: paardrijden (duh!), paaldansen, met de honden wandelen, uitslapen, uit eten gaan (Italiaans! Chinees!) en naar het theater gaan (Tineke Schouten, Släpstick, Chippendales, Thunder from Downunder).

Ik heb 1 hele grote afwijking/obsessie: de WINK. De WINK is een model trein van Arriva. Helaas rijdt die niet heel veel bij ons in de regio, maar sinds de nieuwe dienstregeling lijkt het erop dat bij ons elke dag wel WINK komt... 2 slagen in de avond... en een regio verder lijkt in het weekend 1 bepaalde slag WINK te zijn.. 's nachts. Daarom zit ik in theorie 1 weekend per maand in Friesland, alleen om in de WINK te zitten, maar in de praktijk is het 2-3 weekenden per maand. Ik heb ook al een aantal hele mooie momenten in/met een WINK mogen beleven. Ik kan helaas niet alles openbaar neerzetten... maar geloof mij maar als ik zeg dat het uniek is... <3

Verder ben ik helemaal verslaafd aan witte chocomel, en ik ben ook gek op chocola (wit, melk, al dan niet met dubai). Maar een zak chips (Croky, naturel of paprika) gaat er ook altijd in. Mijn favoriete Italiaanse eten is pasta al pesto, en mijn favoriet bij de Chinees is de kip kerrie, maar dan zonder de kip... ik eet namelijk geen vlees. Ik krijg daarom altijd een bakje kerriesaus op tafel als we daar gaan eten... :D

Ik verzamel ook een aantal dingen: roodborstjes, Bert (van Ernie), houten maskers en briefjes van €50 :))

Flop: niet vegetarische dingen... vlees enzo lijkt me logisch, maar denk ook aan snoep (met gelatine), of de meeste roze koeken... daar zit nl. karmijn in.. en dat zijn luisjes.

Verder ben ik eigenlijk niet heel moeilijk... ik vind heel veel dingen leuk :)

Dit ben ik, met WINK 602 (D'Olle Grieze) in Leeuwarden.
Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:09

Ik ga nog even nadenken of ik mee ga doen.