Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Ik moest even googlen wat een Turkentas is

Beetje verdelen lijkt me een goed plan.
Ik ben al begonnen met spullen van de keuken in te laden/mee te nemen die we maar zelden nodig hebben. Dan maar even zonder blender
Maar er zal evengoed veel mee moeten gaan.
)
Op het lijstje erbij.
Die ga ik ook nog even googlen zo. Nooit van gehoord.

haha1995 schreef:In belgie kan je zo bij een huisarts terecht...dus dat kan je ter plekke zoeken...je kan wel een dossier bij een huisarts laten maken, dan is dat je vaste arts en betaal je minder...een tandarts vinden is lastiger...
Ook zijn er hier heel veel kleine dietenartsen dus ook daar vind je in de buurt wel iets...
Ik denk je koffiemachine bij de hand is idd het handigst ...en of je in een instapklaar huis gaat of niet...
Ik heb alle dozen in 1 kamer laten zetten...genummerd en een lijst met inhoud en van uit daar langzaam gaan verdelen over de kamers...kwestie van niet overal dozen te hebben staan...
Little_Gift schreef:haha1995 schreef:In belgie kan je zo bij een huisarts terecht...dus dat kan je ter plekke zoeken...je kan wel een dossier bij een huisarts laten maken, dan is dat je vaste arts en betaal je minder...een tandarts vinden is lastiger...
Ook zijn er hier heel veel kleine dietenartsen dus ook daar vind je in de buurt wel iets...
Ik denk je koffiemachine bij de hand is idd het handigst ...en of je in een instapklaar huis gaat of niet...
Ik heb alle dozen in 1 kamer laten zetten...genummerd en een lijst met inhoud en van uit daar langzaam gaan verdelen over de kamers...kwestie van niet overal dozen te hebben staan...
Nou vergeet dat maar tegenwoordig. Die tijd is, ook in België, reeds in vele regio's echt wel verleden tijd helaas wat huisartsen betreft.
Tandartsen inderdaad nog heftiger.
Het is idd de regio waar je woont,maar hier in het noorden nog niks geen last.
Dierenartsen wel correct, die doen meestal niet moeilijk over een patiënt meer.
Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!
Rongyos schreef:Verhuisfittingen en peertjes; dan kun je 's avonds ook nog wat doen met licht in de kamers. De vorige bewoner van ons huis had álles qua verlichting eraf gehaald, niet eens een fitting laten hangen. Dus nadat we de sleutel hadden eerst wat verhuisfittingen gehaald en peertjes en makkelijk aangesloten. Dan zit je ook niet op een pikdonkere wc :-D
Succes!
We hebben nog wel (bureau)lampjes en peertjes, maar verhuisfittingen nog niet. Zie dat ze ook bijna niks kosten, ga er maar een stel halen voor de zekerheid.
) Dus kwa verven, en hoe snel alles over huizen ging mijn planning in positieve zin 3 x over de kop
Binnen 2 weken na krijgen van de sleutel was alles geverfd, lampen opgehangen, spullen verhuisd, en alles uitgepakt. Oude huisje vloer verwijderd en opgeleverd. 
MarlindeRooz schreef:Niet binnen twee weken moeten verhuizen. Ik wist het op dag 1 en woonde er op dag 14.
Maar ik zou spullen uitzoeken, weg doen en schoon in de dozen doen. En de dozen goed labelen met waar / welke kast het moet. Kan je het zsm opruimen. Dan staat het niet nog tijden in een doos.

Je stond bijna op t punt om terug te gaan, zo leest het haha