Auto...kan ik dit zelf vervangen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5

Re: Auto...kan ik dit zelf vervangen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:59

@Anne_GTI
Heel erg bedankt voor je aanbod. Ik zal het onthouden!
Ik heb voor nu een handig buurman gevonden die na de feestdagen even voor mij gaat kijken.

@Dreamboy
Mijn auto rijdt er absoluut niet minder om. Maar ik heb de laatste mail 5 december verstuurd, dus ik heb zeker wel geduld gehad. Vandaar dat ik nu verder actie ga ondernemen.

Iedereen in ieder geval weer bedankt voor het mee denken! :D

Eretria

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:15

Konstantine schreef:
Ziet er inderdaad uit alsof het met een platkop zo los komt.

Ik heb wel eens zo'n klein onderdeel gescoord bij een sloper met een webshop: https://webshop.adstouten.nl/
Misschien heeft die het wel.

Als je liever niet zelf gaat wrikken kunnen ze het misschien ook wel voor je doen bij de lokale sloop.

Met een schroevendraaier (of wat dan ook van metaal) sloop je dus alles er omheen ook. Het is kwetsbaar en breekt snel. Een plakbandje eromheen helpt niet.
Beter gebruik je een plastic wippertje. Die wrik je ertussen en dan schiet hij los. Bij Ford zit heel veel simpelweg geklikt. Kwestie van de oude eruit. Nieuwe erop klikken.
Sloop of een nieuwe bestellen bij de dealer. Aftermarket wil vaak niet zo goed passen.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 18:25

@Anne_GTI
Heel erg bedankt voor je aanbod. Ik zal het onthouden!
Ik heb voor nu een handig buurman gevonden die na de feestdagen even voor mij gaat kijken.

@Dreamboy
Mijn auto rijdt er absoluut niet minder om. Maar ik heb de laatste mail 5 december verstuurd, dus ik heb zeker wel geduld gehad. Vandaar dat ik nu verder actie ga ondernemen.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 36 min geleden

[quote]

@Dreamboy

Oke, dat kon ik niet opmaken uit je verhaal maar dan heb ik niets gezegd. Succes.