Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Bellex schreef:Wij hebben de Maxi Cosi Iora
https://www.bol.com/nl/p/maxi-cosi-iora ... _iphoneapp
Hij kan naast en vast aan onze Ikea boxspring, matrasje is dan zo’n 5-10cm onder die van ons. Deze gekozen omdat hij een heel stuk ruimer was dan de vorige waar onze 1e met 3 maanden uit was gegroeid (toen 56cm). In deze had ze tot zo’n 70cm makkelijk gepast alleen kon ze toen al zitten en staan. Refluxstand is goud waard voor onze kindjes! Hij zet heel makkelijk op waardoor we hem ook meenemen op vakantie
Jolliegirl schreef:Ik raad je aan een ledikant te nemen met een kant die je open kunt maken/schuiven.
Gowlan schreef:Wij hadden een chicco next to me magic als cosleeper, naast een boxspring.
Voor het mooie had het fijn geweest als hij nog iets hoger in te stellen was.
Moet zeggen dat het wel goed ging, alleen door keizersnede toch wel een eind lastiger.
Dan kon ik toch even aaien of voelen maar geen verkeerde beweging maken in mijn slaap.
Yessy schreef:Gowlan schreef:Wij hadden een chicco next to me magic als cosleeper, naast een boxspring.
Voor het mooie had het fijn geweest als hij nog iets hoger in te stellen was.
Moet zeggen dat het wel goed ging, alleen door keizersnede toch wel een eind lastiger.
Hier toevallig precies hetzelfde, dit is één van de hoogste cosleepers maar eigenlijk heb je nog 10cm hoger nodig voor een boxspring van (in ons geval) 70cm. Ik zou hem niet nieuw kopen, ontzettend duur ding en wij hebben de schommelfunctie nooit gebruikt plus hij reed niet super soepel op die plastic wielen. M'n oudste heeft er bijna een jaar in geslapen (tot ze echt te groot werd), de jongste tot een maand of 8, die probeerde eruit te klimmen dus toen was het klaar.