Ik zou dat overigens ook gewoon doen hoor maar ik doe zo nodig alles wat gewassen word in de droger, behalve mijn willen sokken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ze is nu op visite en had de jas nog even in de droger gedaan, dus even afwachten of hij nu echt helemaal goed is.
Mri schreef:Ik doe altijd oude sokken om de tennisballen voor de zekerheid.Petrichor schreef:Ik ga vanmiddag sowieso even die tennisballen halen. En nu even mijn schoonouders bellen voor de wasdroger.
Nog even een kanttekening....
Niet alle ballen gaan goed!
De padelballem van mij man hebben felgele vlekken gegeven op een kussen
Petrichor schreef:Volgens mijn vriendin die overigens elk halfuur de jas uit de droger heeft gehaald en heeft opgeklopt leek het echt de goede kant op te gaan!Ze is nu op visite en had de jas nog even in de droger gedaan, dus even afwachten of hij nu echt helemaal goed is.
Ja het is inderdaad een dure jas en ik baal er ook behoorlijk van, maar goed rondlopen in een jas met vlekken kan ik slecht tegen. Ik had echter verwacht dat het gewoon goed zou gaan in de wasmachine net als mijn andere jassen. Maar schijnbaar is dit dus absoluut niet het geval. En ik ben het er ook mee eens dat dit eigenlijk niet moet kunnen, maar goed ik kan er moeilijk mee terug gaan naar de winkel.
Edit: de wasdroger staat op de dons stand, dit is op lage temperatuur voor kwetsbare stoffen.
Petrichor schreef:Jep, dan weten jullie wel hoe laat het is.
Ik was bijna elke week mijn paarden jas gewoon zonder tennisballen en die komt er altijd super uit. Dus nu mijn nette jas in de wasmachine gedaan en die komt er dus uit met allemaal klonten. Nu heb ik begrepen dat sommige jassen gewassen moeten worden met tennisballen in de wasmachine, maar goed daar is het te laat voor. Ik heb geen wasdroger waar ik hem alsnog met tennisballen in kan doen.
De jas hangt nu netjes over het wasrek om te drogen. Volgens chatgpt kan ik de jas door veel kloppen en schudden handmatig weer goed krijgen. Maar zoals hij er nu uit ziet heb ik daar aan hard hoofd in. Het gaat ook nog eens om een lange jas. Dus mijn vraag: heeft iemand vaker een jas handmatig weer in de oude staat gekregen?
Het gaat om deze jas: https://www.wagenaarmode.nl/shop/126881 ... ntina-rood