Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Tsja wanneer is een auto op? Als de kosten bij een apk duur zijn is het toch ook niet gunstig te verkopen als er gerepareerd moet worden/keuring verlopen?
moonsparkle schreef:Tsja wanneer is een auto op? Als de kosten bij een apk duur zijn is het toch ook niet gunstig te verkopen als er gerepareerd moet worden/keuring verlopen?
Cayenne schreef:Vraag: Rijden jullie de auto tot hij helemaal op is?
dus het was een hele emotionele rollercoaster, haha. Had niet direct verwacht meteen die dag met een nieuwe auto weg te rijden, maar heb mijn oude meteen kunnen inruilen omdat hij rijklaar stond. Ter plekke overgeschreven en nog steeds erg blij met mijn nieuwe bolide. De dealer was wel ontzettend vriendelijk, jonge kerel die begrip had voor mijn zenuwen. Ik ben vreselijk met onderhandelen maar die €250,- van de garantie af is toch mooi meegenomen. Denk dat hij dat gedaan heeft omdat ik echt als een bang hertje tegenover hem zat
maar eind goed, al goed. Ik heb wel al het e.e.a. eraan gehad, relatief kleine dingen, maar hij is ook heel makkelijk daarmee. Kan gewoon appen/mailen en foto's sturen en kan hem dan kosteloos naar zijn garage brengen.
Zo kan het dus ook, is het gelijk voor iedereen duidelijk.
)
Dat ie niet meer van zijn plek komt of de mankementen niet meer zijn te maken

Heb nog wel een 144 uit 1971 in de schuur staan. Maar die moet nog klaar gemaakt worden
zijn verlies niet de mijne.
Deze is een paar weken geleden op transport gezet naar polen. 
Die van mij hebben er meest juist minimaal 100000 km opzitten. Anders kan ik het niet betalen. Alleen die atos had 9000 bij aanschaf. 25000 bij verkoop. 34000 bij de terugkoop en 65000 km maar 22 jaar oud toen hij weg ging.
Die mag nog even dienst doen als het is toch makkelijker dan een camper of een grote bus voor dagelijks gebruik