Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
germie schreef:billy3105 schreef:Ik raad klassikale les aan, kost een duid, maar heeft voor mij wel er voor gezorgd dat ik zowel voor B als C mijn theorie in 1 keer haalde zonder problemen. Je krijgt door 3x zakken ook extra faalangst dus een klassikale les is dan wel fijn. Daarbij is de manier van vragen stellen bij het cbr best slinks vind ik.
Staat er een vraag ‘moet je dit voorrangsvoertuig met blauw licht voorrang verlenen’
Ja
Nee
Antwoord is dus nee. Want hij heeft geen geluid. Echt schiet mij maar lek, dan ken je de theorie wel maar door dit soort slinkse vragen zak je dus
Die vragen zaten er in mijn tijd al in. Zo weet ik nog dat je dan een zandweg had met einde bebouwde kom en er bij stond: U wilt hier 80 km/u gaan rijden, mag dat?
En dan moest je Nee antwoorden, ook al mag het wel volgens de wet, want een zandweg is ongeschikt om 80 te rijden.
Ik zal eens kijken bij die online aanbieders die genoemd worden. Een dagcursus heb ik genoemd, ziet de persoon nog niet zo zitten.
Ik heb toen der tijd ook een dagcursus gedaan en had geen moeite met de theorie. Maar denk dat ik ook wel geslaagd was met zelfstudie.
billy3105 schreef:Ik raad klassikale les aan, kost een duid, maar heeft voor mij wel er voor gezorgd dat ik zowel voor B als C mijn theorie in 1 keer haalde zonder problemen. Je krijgt door 3x zakken ook extra faalangst dus een klassikale les is dan wel fijn. Daarbij is de manier van vragen stellen bij het cbr best slinks vind ik.
Staat er een vraag ‘moet je dit voorrangsvoertuig met blauw licht voorrang verlenen’
Ja
Nee
Antwoord is dus nee. Want hij heeft geen geluid. Echt schiet mij maar lek, dan ken je de theorie wel maar door dit soort slinkse vragen zak je dus