Bellatrix schreef:Doet dat zoveel pijn als dat klinkt?
Ja, absoluut... Ik heb een enorm hoge pijngrens, maar dit was om heel hard van te janken. Ik dacht oprecht dat ze stroom op die naald hadden gezet. M'n been voelt nogsteeds niet normaal aan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Laurievc schreef:Bellatrix schreef:Doet dat zoveel pijn als dat klinkt?
Ja, absoluut... Ik heb een enorm hoge pijngrens, maar dit was om heel hard van te janken. Ik dacht oprecht dat ze stroom op die naald hadden gezet. M'n been voelt nogsteeds niet normaal aan.
Laurievc schreef:Dat ze gisteren in mijn zenuw hebben geprikt met een epidurale infiltratie in mijn rug. Het was al lastig genoeg... AUW.
Warm kruikje er tegenaan kan wat helpen! Laurievc schreef:Dat ze gisteren in mijn zenuw hebben geprikt met een epidurale infiltratie in mijn rug. Het was al lastig genoeg... AUW.
Hier ook heel slechte ervaringen met naalden in m'n rug, ik kan me de pijn 2 jaar later nog zo voor de geest halen, niet te doen. Jolliegirl schreef:Bij de huisarts geweest, vooralsnog alles oke! Het lijkt littekenweefsel.
Jolliegirl schreef:Bij de huisarts geweest, vooralsnog alles oke! Het lijkt littekenweefsel.
Laurievc schreef:Bellatrix schreef:Doet dat zoveel pijn als dat klinkt?