Ik zie een paar keer Fleetwood Mac staan en dat herinnert me eraan dat Songbird ook op mijn lijst moet. En natuurlijk Jackson Brown met The load out / Stay
F_T
Geplaatst: 03-12-25 21:46
Yummy schreef:
De stembussen zijn weer geopend.
Ik ben benieuwd, waar stemt bokt dit jaar op?
Ah leuk, vandeweek mijn lijstje weer eens bij elkaar verzamelen.
Tot wanneer mag er gestemd worden?
Veronica2
Geplaatst: 03-12-25 22:31
Mijn lijst van dit jaar: Metallica - One Metallica - Fade to Black Queensrÿche - Silent Lucidity Extreme - Get the Funk out Amanda Marshall - Let it rain Amanda Marshall - Beautiful Goodbye George Michael - Careless whisper George Michael - A different corner George Michael - Everything she wants THe Beach Boys - God only knows Alice Cooper - How you gonna see me now Chaka Khan - Ain't nobody AC/DC - Thunderstruck Abba - Gimme, gimme, gimme Iron Maiden - Run to the hills Stevie Wonder - Master Blaster Toto - Mushanga Toto - Hold the line Meat Loaf - Paradise by the dashboard light Fleetwood Mac - Go your own way Michael Kiwanuka - Cold little heart The Doobie Brothers - Long train running Pink Floyd - Great gig in the sky Wham! - Edge of heaven Frank Boeijen Groep - Zwart wit Led Zeppelin - Whole lotta love The Scene - Iedereen is van de wereld Sheryl Crow - Run baby run Earth Wind & Fire - Fantasy Richard Marx - Angelia Foreigner - Cold as ice Jonathan Jeremiah - Happines The Nits - Sketches of Spain Amanda Marshall - Last exit to Eden Tyketto - Forever young
Jildau
Geplaatst: 04-12-25 00:56
Oh ik zie veel Dire Straits bij Elisa!
Mijn lijst:
Konstantine
Geplaatst: 04-12-25 08:28
F_T schreef:
Yummy schreef:
De stembussen zijn weer geopend.
Ik ben benieuwd, waar stemt bokt dit jaar op?
Ah leuk, vandeweek mijn lijstje weer eens bij elkaar verzamelen.
Oei dan moet ik van het weekend toch even snel kijken
Elisa2
Geplaatst: 04-12-25 08:34
Ja, mijn ouders zijn fervente Dire Straits fans haha..ben opgevoed met de Dire Straits.
Mooie lijstjes komen er voorbij, staan heel veel nummers tussen waarvan ik denk..Oja, die vind ik ook goed. Dus ik ben blij dat er zo verschillend gestemd wordt.
Leuke lijstjes komen er weer voorbij. Elke keer denk ik weer, mochten we maar een groter lijstje maken. Het is elke keer weer veel wegstrepen van het grote lijstje.
Galja
Geplaatst: 06-12-25 23:59
Ohhh wat zijn nou 35 nummers als we zoveel fijne muziek is gemaakt. Had m’n lijstje compleet… en nog een paar keer gewijzigd…en dan zie ik jullie lijstjes en dan denk ik “Ooh ja!! “
Acda en De Munnik-Ren Lenny Ren Acda en De Munnik-Morgen Wordt Fantastisch Proclaimers-Letter From America Proclaimers-I'm Gonna Be (500 Miles) Cliff Richard-Some People Cliff Richard-Summer Holiday Cliff Richard & The Young Ones-Living Doll Boyzone-Love Me For A Reason Boyzone-No Matter What Ronan Keating-When You Say Nothing At All Ronan Keating-Life Is A Rollercoaster Ronan Keating-If Tomorrow Never Comes Neil Diamond-Sweet Caroline The Amazing Stroopwafels-Oude Maasweg Boudewijn de Groot-Avond Boudewijn de Groot-Testament Boudewijn De Groot-Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen Boudewijn de Groot-Welterusten Mijnheer De President Jim Croce-Time In A Bottle The Beatles-Penny Lane The Beatles-A Day In The Life The Beatles-Norwegian Wood (This Bird Has Flown) The Beatles-Strawberry Fields Forever Clannad-Theme From Harry's Game Shadows-Apache Shadows-Theme From 'The Deer Hunter' Kate Bush-Wuthering Heights Kate Bush-The Man With The Child In His Eyes Gerry & The Pacemakers-You'll Never Walk Alone Elton John-Candle In The Wind 1997 Chris Rea-Looking For The Summer Nick & Simon-De Soldaat Simon & Garfunkel-The Sound Of Silence The Monkees-Daydream Believer John Denver-Annie's Song
Ik had voorheen ook altijd “eigen keuze” nrs er tussen staan maar die redden toch nooit de lijst ( tenminste, niet mijn eigen keuzes . )
shaddy82
Geplaatst: 07-12-25 13:36
Avond - Boudewijn de Groot I can't sleep without You - Golden Earring Tragedy - Bee Gees The house of the rising sun - The Animals Carry on wayward son - Kansas I'll sleep when I'm dead - Bon Jovi Hunting high and low - A-ha Nothing else matters - Metallica Born to run - Bruce Springsteen Bad moon rising - Creedence Clearwater Revival Come as you are - Nirvana Iris - Goo Goo Dolls Larger than life - Backstreet Boys Uninvited - Alanis Morissette Dream on - Aerosmith Thunderstruck - AC/DC I alone - Live Sailing home - Piet Veerman Wherever you willen go - The Calling Demons - Imagine Dragons Nickel for goodbye - Racoon Poison - Alice Cooper Kryptonite - 3 Doors Down Staring at the sun - U2 Riddles - Kensington A wither shade of pale - Procol Harum Tears in the morning - Beach Boys The day after tomorrow - Saybia One way wind - The Cats Breaking the habitat- Linkin Park The best - Tina Turner Als het vuur gedoofd is - Acda en de Munnik I want it all - Queen Army dreamers - Kate Bush Into temptation - Crowded House
Queen heeft fantastische muziek gemaakt, maar net wat Konstantine zegt, daar stemmen al genoeg mensen op die komen toch wel voorbij. Ben geen fan maar kan hun muziek zeker wel waarderen.
Sokje_6
Geplaatst: 07-12-25 17:52
Hier wel Queen erin hoor en ook Dire Straits!
Op random volgorde:
Fitzroy
Geplaatst: 07-12-25 18:57
Hierbij mijn lijst. Ik ben een echt kind van de 70’s/80’s.
Dire Straits - Your Latest Trick Marcia Hines - Your Love Still Brings Me To My Knees Gloria Gaynor - I Will Survive Joe Jackson - Real Men Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending Elton John - Goodbye Yellow Brick Road Elton John & Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart Michael Jackson - Billie Jean Level 42 - Something About You Level 42 - Lessons In Love Supertramp - Dreamer Supertramp - The Logical Song ABBA - Happy New Year ABBA - Gimme Gimme Gimme The Human League - Don't You Want Me Queen - Killer Queen Gerry Rafferty - Baker Street (Albumversie) Jaki Graham - Breaking Away Ph.D. - I Won't Let You Down The Verve - Bitter Sweet Symphony Soft Cell - Tainted Love Earth, Wind & Fire - Fantasy Billy Joel - Honesty East 17 - It's Alright Bee Gees - Tragedy Meat Loaf - You Took The Words Right Out Of My Mouth (Hot Summer Night) Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart U2 - With Or Without You Madness - Night Boat To Cairo Klein Orkest - Over De Muur Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson Depeche Mode - Shake The Disease Coolio - Gangsta's Paradise Donna Summer - State Of Independence Doe Maar - Sinds 1 Dag Of 2 (32 Jaar)
denisesilver
Geplaatst: 07-12-25 19:55
Hoppa!
Edit: ah fiets, dat is de verkeerde van de 3J’s die ik aan heb geklikt. Dat moest watermensen zijn