Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heel irritant.Zonnetje81 schreef:Best bizar dat het zo moet…..

_San87_ schreef:Ik heb op gegeven moment de zibro-kachel meegenomen en toen was de hint wel duidelijk. Dus bij ons staat nu de verwarming gewoon aan en is het prima behaaglijk.
Memories schreef:_San87_ schreef:Ik heb op gegeven moment de zibro-kachel meegenomen en toen was de hint wel duidelijk. Dus bij ons staat nu de verwarming gewoon aan en is het prima behaaglijk.
Dit is ook eigenlijk te belachelijk voor woorden. Ook voor de andere mensen die hier aangeven op kantoor in de kou te moeten zitten en zelf allerlei attributen moeten meenemen om behaaglijk de kunnen werken. Alsof je je werkgever moet gaan smeken of het alsjeblieft normaal warm mag zijn op kantoor![]()
Hier gelukkig geen kantoortuin, dat lijkt me om andere redenen al een hel op aarde. Nog gewoon lekker ouderwets aparte werkkamers met flexplekken waar je per plek je eigen verwarming hebt die je ook daadwerkelijk zelf kan bedienen. Dus maak het altijd zo warm als ik zelf nodig vind. En mijn favoriete collega’s met wie ik normaal gesproken altijd een kamer deel hebben toevallig precies hetzelfde koukleumgehalte dus ook nooit ruzie over temperatuur