Help! Barbiepaard opknappen of nieuwe gezocht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:37

O jeugdtrauma herleefd. Die palomino had ik ook ( ben van 78) maar hij is ooit gesneuveld omdat mijn vader erop ging staan. Heel verdrietig was ik.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:46

Goof: gewoon wit (laten) spuiten. In de wargame en model(spoor)bouwwereld is dat dagelijkse kost.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:14

Ik vind die mestvlekken wel heel realistisch :D . Maar een lekkere poetsbeurt en restaureren kan ook heel leuk zijn. Ik denk dat je op insta of TikTok wel filmpjes kan vinden.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:15

SusanH schreef:
O jeugdtrauma herleefd. Die palomino had ik ook ( ben van 78) maar hij is ooit gesneuveld omdat mijn vader erop ging staan. Heel verdrietig was ik.

Mijn palomino is ook kreupel. Maar ik heb hem nog wel. Plakbandje onder de bandage. Was het echte leven maar zo simpel

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:39

Onali schreef:
miezelke schreef:
Ik heb deze nog, als je wilt mag je die hebben:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Heedt ook wel wat verkleuring aan het hoofd maar de rest van zijn lijf is wel nog ok.

[ Afbeelding ]

Oeh van Skihut Barbie en Ken

Ik had de hele set; Barbie, Ken, het paard met koets/ arreslee en de chocoshop.

Moest van mn moeder dingen afstaan aan kennissen van ons nadat zij brand hadden in huis en helemaal niks meer hadden, geen kleding en geen speelgoed.
Heb het nooit meer gezien.

Superlief aanbod.

Ik heb ook al mijn speelgoed bewaard en later aan mijn moeder gedoneerd voor mijn nichtjes.
Helaas waren zij minder zuinig op mijn spullen en heeft mijn moeder dingen weg moeten gooien die ik eigenlijk wel terug gehad zou willen hebben.

Ooh ja inderdaad, dat was ik helemaal vergeten! Daar was nog een arrenslee bij, en een dekentje <3
Die heb ik helaas niet meer denk ik (dan moet ik eens bij mijn moeder gaan zoeken). De palomino heb ik ook gehad, was dat niet in thema cowboy of zo? Maar waar die is geen idee.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:50

De palomino heb ik ook. Die kreeg mijn nichtje eens van Sinterklaas. En zij hield niet eens van paarden. Wat was ik jaloers >;)
Jaren later, toen ik een echt Penny meisje was, heeft ze hem aan mij gegeven en nu ligt hij op zolder. De Schotse collie heb ik ook.

Bouwjaar 1980 inderdaad ook hier. Speelgoed is niet meer wat het geweest is…

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

Bootsiebob schreef:
Speelgoed is niet meer wat het geweest is…

Dat hoort ook zo :j
Anders was jij ook opgegroeit met een tol en een zweep ipv met een barbiepaard :D

Er is een boel cool speelgoed nu hoor, je moet het gewoon niet willen vergelijken.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:59

Ik wist dat ik echt vintage ben toen ik dit van LEGO op zolder vond :')
Een kassa en een telefoon _O-

Afbeelding

Sorry TS, beetje offtopic…

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:13

Ja! Al was Lego meer de afdeling van mijn broertje. Ik speelde er wel mee maar gebruikte de ridder paardjes om mijn zelf met Lego gebouwde manege mee te vullen.

pien_2010

Re: Help! Barbiepaard opknappen of nieuwe gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:43

Wat een prachtig paardje. Als je toch een nog kunt krijgen is het wel leuk erbij voor je nichtje. Ik heb nooit iets met barby speelgoed gehad. Maar voor dat paardje hadden ze me als kind wakker mogen maken. Hahahahaha. Lief aanbod.

Faringo

Re: Help! Barbiepaard opknappen of nieuwe gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:39

Ik had het witte paard icm de koest die je kon ombouwen naar een slee. Mijn moeder haakte toen zelf dekens en bandages voor het paard. Ik ben ook van 1980. Geloof dat mijn paard en barbies bij de buren van m'n vader zijn. Hun kleindochter heeft er ook veel mee gespeeld.