) en met laden is hij helemaal bizar zuinig. En het rijd ook nog eens enorm comfortabel Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en met laden is hij helemaal bizar zuinig. En het rijd ook nog eens enorm comfortabel marleen_88 schreef:janderegelaa schreef:Mijn dochter heeft een Clio, full hybride, dan wil je nooit meer aan een laadpaal hoor. Tank van 30 liter en rijdt er bijna 900 km op.
Ik ben ook voor een Clio full hybride aan het kijken. Jouw post stemt mij positief.
Al twijfel ik ook nog over een Mazda 2 full hybride.
Brainless schreef:marleen_88 schreef:
Ik ben ook voor een Clio full hybride aan het kijken. Jouw post stemt mij positief.
Al twijfel ik ook nog over een Mazda 2 full hybride.
Wij redden dat echt niet met onze Clio. Rijden 1:20 de fabrikant geeft 1:24 aan.
janderegelaa schreef:Brainless schreef:Wij redden dat echt niet met onze Clio. Rijden 1:20 de fabrikant geeft 1:24 aan.
Het ligt er ook aan hoe je hem gebruikt. Mijn dochter is echt geen coureur en rijdt veel snelweg kilometers.
8nnemiek schreef:janderegelaa schreef:Het ligt er ook aan hoe je hem gebruikt. Mijn dochter is echt geen coureur en rijdt veel snelweg kilometers.
Maar dan is die auto toch niet zo zuinig vanwege het hybride deel. Een hybride laadt vooral bij tijdens remmen en gas loslaten, dat doe je op een snelweg niet snel als het goed is.
janderegelaa schreef:De Clio laadt ook bij met de motor tijdens het rijden. Daar zit het verschil denk ik.
Nu wel blij met de laadpaal aan huis. 8nnemiek schreef:Maar dan is die auto toch niet zo zuinig vanwege het hybride deel. Een hybride laadt vooral bij tijdens remmen en gas loslaten, dat doe je op een snelweg niet snel als het goed is.
Citaat:De Lynk en Co waar de TS naar kijkt heeft een stand er op zitten, die laad op de snelweg, als je dus de accu leeg hebt, kan je op benzine bijladen.
@TS, geen optie om via de kruipruimte te gaan en aan de buitenkant van het huis een wandcontactdoos te maken buiten? Snap dat je de hele meterkast nagekeken wilt hebben, maar dat moet toch, dus die kosten zou ik maken, als je toe bent aan het vervangen van je meterkast en dan gelijk zorgen voor de toekomst, voor een groep voor de auto.
Kan een van jullie niet op het werk laden?