veneri schreef:Ik begrijp alle vragen hier,maar wil er niet te diep op ingaan vanwege herkenbaarheid.
Bedrijfsarts is al ingeschakeld en heeft mij gebeld,die wil mij niet zien; want volledig aan het werk. Nu komt een reintegratieadviseur aansturen op een gesprek (terwijl ik mij niet ziekgemeld heb)
Ik heb in mijn verlofperiode echt er doorheen gezeten. Wakker liggen, dromen over het werk, piekeren, huilen en hoofdpijn en toenemende pijnklachten. Ik moet binnenkort weer starten met werken na mijn verlof. Reintegratieadviseur zal dan ook wel contact zoeken.
Weet niet hoe ik dat moet gaan doen,maar wil mij hierom niet ziekmelden. Dan zal het op iets van een arbeidsconflict gegooid gaan worden vermoed ik. En ziekmelden lost het probleem van een onterechte ziekmelding ook niet op.
Al met al: ik had mij beter meteen volledig ziek kunnen melden,ipv mijn stinkende best te blijven doen!
Ik snap er niets meer van.
Eerst was er niets aan de hand, behalve dat je even niet fysiek in staat bent naar je werkplek te gaan, maar je werkt volledig thuis.
Nu zeg je dat je binnenkort weer start met werken (na verlof), dus was je nou wel of niet aan het werk?
En welk verlof?
En dan wil je je niet ziekmelden om deze onenigheid. Surprise; je bent al ziekgemeld, dus je hoeft je niet ziek te melden.
Waar draait dit hele probleem nu om?
En even vanaf de andere kant bekeken: je staat (gedeeltelijk) ziekgemeld. Lekker, geniet ervan. Slaap uit, kom bij, zoek de zonnige herfst nog even lekker op en laat het op zijn beloop. De oplossing komt vanzelf en je krijgt toch wel uitbetaald.