Suzanne F. schreef:Waarom mag je maar een bepaald aantal jurken passen?
Waarschijnlijk tegen voordelol-passers.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Suzanne F. schreef:Waarom mag je maar een bepaald aantal jurken passen?
Strakke tijdschama's.
Ze hebben maar bijvoorbeeld 2 uur de tijd per klant. Als je in die 2 uur 30 jurken wilt passen, dan lukt dat niet.
ontherun schreef:In Geleen zit wed2be, dat is direct meenemen. En in Lommel (België, richting Eindhoven) zit ook een outlet, daar kun je ook direct je jurk meenemen. Bruidsmodeoutlet heet die. In Geleen zit nog een goede winkel maar die moeten de jurk meestal voor je bestellen, ik moest bij hun toch wel een aantal maanden wachten. Maar de andere twee kun je hem direct meenemen.
Ik had pas in de vierde zaak mijn jurk gevonden trouwens, daar hadden ze pas precies hangen wat ik zocht
Nagini schreef:ontherun schreef:In Geleen zit wed2be, dat is direct meenemen. En in Lommel (België, richting Eindhoven) zit ook een outlet, daar kun je ook direct je jurk meenemen. Bruidsmodeoutlet heet die. In Geleen zit nog een goede winkel maar die moeten de jurk meestal voor je bestellen, ik moest bij hun toch wel een aantal maanden wachten. Maar de andere twee kun je hem direct meenemen.
Ik had pas in de vierde zaak mijn jurk gevonden trouwens, daar hadden ze pas precies hangen wat ik zocht
Oh Geleen is ook wel ideaal! Zet ‘m op de lijst.
Fijn te hreb dat goede ervaringen zijn met Koonings. Op de website zegt t dat ‘t €35 is voor een afspraak. Vind ik wel ok.
Amable schreef:Je hebt de bruidszaak Ann en John in Eindhoven, die hebben een outlet en dus jurken die in basis direct mee kunnen.
Amable schreef:Je hebt de bruidszaak Ann en John in Eindhoven, die hebben een outlet en dus jurken die in basis direct mee kunnen.
Marije112 schreef:Tip voor het terugvliegen, geef het van te voren even aan bij je luchtvaartmaatschappij! Dan kun je hem hangen in een kast in het vliegtuig!
Celiien schreef:Wed2Be is meteen meenemen, mooie jurken ook.
Hebben meerdere filialen en elk filiaal heeft een andere samenstelling. Wij waren van de zomer in Antwerpen en die heeft minder Alijn/Prinses/Fit&flare, maar juist meer strak, recht en sheath.
Het is het waard om even te bellen naar een paar filialen wie wat heeft, zodat je in de juiste staat.
Assepoester zou ik vermijden, Kwalitatief toch een stuk minder dan wed2be, maar wel hetzelfde concept en principe, en prijsklasse.
GQMMS schreef:https://www.nikitabruidsmode.nl
Ze verkopen er nieuwe jurken, samples en ook 2e hands. Jurken hoeven dus niet besteld te worden en kunnen bij wijze van direct meegenomen worden.
Ik denk dat als je je verhaal uitlegt dat je in NZ woont ze zelfs zo proberen te plannen om eventueel ook aanpassingen te maken aan de jurk (indien nodig)
Hele vriendelijke eigenaren, kundig en denken graag met je mee