Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gaabje schreef:Wij hebben de philips latte go al een jaar of 4. Heel blij mee. 1 keer moeten laten repareren maar de kosten vielen ontzettend mee. De man die hem repareerde gaf ook aan dat de philips latte go wat dat betreft een fijn apparaat is omdat er heel veel vrij eenvoudig vervangen kan worden.
Gaabje schreef:Wij hebben de philips latte go al een jaar of 4. Heel blij mee. 1 keer moeten laten repareren maar de kosten vielen ontzettend mee. De man die hem repareerde gaf ook aan dat de philips latte go wat dat betreft een fijn apparaat is omdat er heel veel vrij eenvoudig vervangen kan worden.
                                                         xxxmh schreef:Gaabje schreef:Wij hebben de philips latte go al een jaar of 4. Heel blij mee. 1 keer moeten laten repareren maar de kosten vielen ontzettend mee. De man die hem repareerde gaf ook aan dat de philips latte go wat dat betreft een fijn apparaat is omdat er heel veel vrij eenvoudig vervangen kan worden.
Welke hebben jullie?

immii_clarr schreef:Hier sinds een jaar(met Black friday gekocht, scheelde 100 euro) een delonghi magnifica evo, de variant waar je ook latte machiato mee kan zetten. Heel tevreden over tot nu toe! Bonen lavazza oro erin, en heb een hoop kraamvisite langs gehad die allemaal zeiden dat de koffie zo ontzettend lekker was
_San87_ schreef:Ligt er ook aan wat je wil in een apparaat, denk ik. Wil je een volautomatische machine, een piston of een filter/koffiecup/koffiepad machine?
De keuze is reuze, iig.
Persoonlijk altijd goede ervaringen met Jura voor de volautomatische, en Rocket voor de piston.
xxxmh schreef:_San87_ schreef:Ligt er ook aan wat je wil in een apparaat, denk ik. Wil je een volautomatische machine, een piston of een filter/koffiecup/koffiepad machine?
De keuze is reuze, iig.
Persoonlijk altijd goede ervaringen met Jura voor de volautomatische, en Rocket voor de piston.
Heb zelf nu de dolce gusto want drink alleen cappuccino en latte machiato. Maar ik ben ook lactose intolerant dus kan er 1 per dag drinken en met een machine kan ik haver melk enzo gebruiken en meer koffie per dag drinken. Dus dan lijkt mij een vol automatische handiger. En als ik bezoek krijg dat ik gewoon zwarte koffie kan schenken.
.
.                                                         
xxxmh schreef:_San87_ schreef:Ligt er ook aan wat je wil in een apparaat, denk ik. Wil je een volautomatische machine, een piston of een filter/koffiecup/koffiepad machine?
De keuze is reuze, iig.
Heb zelf nu de dolce gusto want drink alleen cappuccino en latte machiato. Maar ik ben ook lactose intolerant dus kan er 1 per dag drinken en met een machine kan ik haver melk enzo gebruiken en meer koffie per dag drinken. Dus dan lijkt mij een vol automatische handiger. En als ik bezoek krijg dat ik gewoon zwarte koffie kan schenken.
                                                         _San87_ schreef:Voordeel van de Jura is het onderhoudscontract dat je erbij hebt, naast dat het gewoon echt goede en ook mooie/makkelijke machines zijn. Dan doen zij het grote schoonmaken en onderhoud voor je.
Veronica2 schreef:_San87_ schreef:Voordeel van de Jura is het onderhoudscontract dat je erbij hebt, naast dat het gewoon echt goede en ook mooie/makkelijke machines zijn. Dan doen zij het grote schoonmaken en onderhoud voor je.
Inmiddels ben ik bij mijn tweede Jura, maar ik wist helemaal niet dat er een onderhoudscontract bij zit, ik zal er toch eens over bellen. De eerste staat nog in de berging en die zou met wat onderhoud best door kunnen naar een tweede kans adres.
.