AnnoNiemand schreef:Solleke_Noah schreef:
15 min max? Is alleen mogelijk als je in een stad woont denk ik? Ik fiets alleen al 30 min naar het dichtstbijzijnde station![]()
Om op je vraag te antwoorden TS: ik fiets dus 30 min naar het dichtstbijzijnde station en zit daarna 2 tot 2,5 uur enkele reis op de trein.. Dit hoef ik gelukkig niet elke dag te doen, maar wel zeker twee dagen per week. Het is wel echt mijn droombaan (als marien bioloog werken aan een beter beschermde Noordzee).
Een uur afstand klinkt nog als prima doenbaar. Maar als je gewend bent om veel dichterbij te werken, zal het wel als ver voelen.
Jeetje, dat is toch niet te doen!? Dan reis je 6 uur op een dag. Dat is al bijna een volledige werkdag!
De dagen dat ik naar de zee moet, vertrek ik thuis erg vroeg (6u30 vertrekken) en ik kom dan inderdaad ook laat thuis (20u terug thuis ten vroegste), dat zijn inderdaad erg lange dagen. Soms blijf ik overnachten op hotel als ik het echt niet gecombineerd krijg.
edit: op de trein kan je ook werken natuurlijk, is toch anders dan als je dezelfde afstand met een auto zou moeten doen!