Zalando pakket niet geleverd maar status: geleverd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:15

Zonnetje81 schreef:
Ja ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met hoelang ik geduld moet hebben. :+

Ik had het ook een tijdje geleden. Echt bloedirritant dat ze het dan als 'bezorgd' scannen want je kunt dan helemaal niks meer, geen idee of het dan ergens anders bezorgd of neergezet is en ook geen idee of het toch ooit nog een keer komt. Hier kwam het na vier dagen alsnog onverwachts aan de deur. Dus het kwam uiteindelijk wel goed maar je zit wel in onzekerheid de hele tijd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:21

Heel irritant. Ik heb het vaker gehad. Meestal duiken de pakketjes nog wel op. Maar neerzettoestemming is heel nasty. Dat doe ik bijna nooit, zeker niet met waardevolle pakketten. Als je belt dan beroepen ze zich meteen daarop. Heel banketstaaf. Je doet namelijk afstand van de aansprakelijkheid als je dat aanzet.
Camerabeelden goed bewaren en vragen om een bewijs van aflevering, vaak maken ze een foto van de locatie als ze het neergezet hebben. Of ze bellen de bezorger en vragen waar ze het hebben afgeleverd.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:23

Ik heb bij hen een keer gehad dat het afgeleverd zou zijn op zaterdag maar ik had niets. Ik in paniek want was vrij duur pakket, bezwaar aangetekend en al... Komt de bezorger doodleuk op zondag aankakken met het pakket :')

Ook wel eens pakketten in een compleet andere straat afgeleverd, konden ze gelukkig nog achterhalen. Het is een gedoe :j

Sinds ik een pakketkluis heb staan gaat het verrassend goed trouwens *klopt af*
Laatst bijgewerkt door Bielsje op Vandaag, 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Haaskrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:24

Ik heb het pas met een pakketje van Bol gehad. Er stond dat het afgeleverd was maar ik kon nergens iets vinden. Op hun site staat dat als je na 4 dagen niks gekregen hebt, je contact op moet nemen met de klantenservice omdat er regelmatig pakketjes staan met de status bezorgd, terwijl die pas later echt bezorgd worden.

Zilfstar

Re: Zalando pakket niet geleverd maar status: geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:37

DHL bij ons is ook een raar verhaal. We wonen net aan buitengebied waar langs de dijk men ook honden los laat lopen. En voorheen hadden we buren met 5 loslopende hondjes. Nu krijgen we regelmatig v DHL de bezorgd-melding en geen pakket. En dan wordt t de volgende dag gebracht. Wat blijkt? Bezorger A is zo bang van honden dat ie bij ons buurtje niet wil bezorgen, meldt ze als bezorgd en dan geeft ie ze aan bezorger B mee de volgende dag…

Inmiddels gaat t al tijdje beter (afkloppen… ik verwacht vandaag weer 1 met DHL) dus misschien zijn onze klachten hierover aangekomen. Maar waarom ga je pakketten bezorgen als je zo bang bent v honden? Want die kom je overal tegen.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:47

Ik heb door dit topic net even mijn DHL voorkeur gewijzigd naar bezorging bij het pakketpunt in plaats van thuis. Zeker met Black Friday volgende maand een stuk veiliger. Want ik vind het vervelend als ze een pakje gewoon bij de voordeur zetten wat nu regelmatig gebeurt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 36 min geleden

Nou bij de winkel waren ze niet behulpzaam.

Haar reactie:
Als het hier ligt dan heb ik het gescand en verder kijken dan dr neus lang was was ze niet van plan. Stonden ook andere mensen aan de kassa dan ik gewend ben die normaliter heel behulpzaam zijn. Dan niet mens…..even in het vakje bij het huisnr kijken was teveel gevraagd.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 6 min geleden

heel irritant als dit gebeurt inderdaad. Ik hoop dat je je pakje nog krijgt.
Ik kies indien mogelijk altijd voor achteraf betalen, dat scheelt me een boel stress.