Het grote “ dat vind ik leuk" topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 20:00

Blue_Eyes schreef:
Leuk na stom: wanneer er iets vreselijks gebeurd is (wat je Arabische NT2-studenten mee hebben gekregen omdat je dat bericht tijdens de les binnenkreeg) en ze de week erna met eten aan komen zetten: 'Je hebt een zware week gehad juf, wij hebben voor jou gekookt.' <3

<3 <3 <3

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 20:01

Madiba schreef:
De postbode die met zijn brommertje aan komt rijden, mijn paard dat met de oren naar voor naar hem toe stapt, een vriendelijk woord, aai over zn hoofd en een snoepje krijgt

<3 wat lief <3

Little_Gift

Re: Het grote “ dat vind ik leuk" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 20:04

Dat mijn mini hondjes zo ontzettend stoer en badass zijn <3

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 21:37

Dat mijn dochters naar jaren lang strijd ,zijn nu allebei het huis uit, elkaar gevonden hebben en vriendinnen geworden zijn.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 22:55

Dat ik vanochtend op het treinstation kwam en hoorde dat de treinen niet reden.

Ik was met de auto bij het station en 1 station verder konden we wel opstappen.

Er stonden nog twee dames vertwijfeld te kijken. Ik heb ze aangeboden om met mij in de auto mee te rijden naar het volgende station. Wat ze beiden aangenomen hebben.

Ik heb eerst hun beiden afgezet zodat zij op dat andere station in een vertraagde trein konden stappen zodat ze op tijd op hun werk waren, terwijl ik mijn auto parkeerde.

Ik vond het leuk / fijn om zo eens een keer wat voor een onbekende terug te kunnen doen

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 22:59

Rocamor schreef:
Dat ik vanochtend op het treinstation kwam en hoorde dat de treinen niet reden.

Ik was met de auto bij het station en 1 station verder konden we wel opstappen.

Er stonden nog twee dames vertwijfeld te kijken. Ik heb ze aangeboden om met mij in de auto mee te rijden naar het volgende station. Wat ze beiden aangenomen hebben.

Ik heb eerst hun beiden afgezet zodat zij op dat andere station in een vertraagde trein konden stappen zodat ze op tijd op hun werk waren, terwijl ik mijn auto parkeerde.

Ik vond het leuk / fijn om zo eens een keer wat voor een onbekende terug te kunnen doen

Dit heb ik laatst ook gedaan, zou naar de Efteling gaan met de trein maar die reed niet, dus heb 4 mensen meegenomen die naar Eindhoven moesten, daar een collega gehaald die meeging naar de Efteling en toen zijn we met de auto gereden :') 4 mensen heel blijdat ze toch nog op werk/school konden komen.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:20

Sanano schreef:
Dat mijn dochters naar jaren lang strijd ,zijn nu allebei het huis uit, elkaar gevonden hebben en vriendinnen geworden zijn.

Herkenbaar, ik kon mijn broertje vroeger ook totaal niet uitstaan. En ik was nog niet op kamers en... tadaa!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 03:34

Ik was gister jarig en het cadeautje van mijn vriend was perfect:
Afbeelding

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 04:02

Zit je rustig nog even een rondje te internetten, hoor je wat gerommel in de keuken... Denk je dat de katten in de vuilniszak zitten te rommelen, ga je kijken, heb je ineens een egel in de keuken zitten <3
Hem/haar maar een schoteltje natvoer van de katten gegeven. Er staat overigens in de tuin standaard een bakje water en kattenbrokjes voor deze stekelige vriendjes :)

Afbeelding
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:10

Dat is zeker leuk Joe! :))

Het is leuk dat het vrijdag is, bijna weekend.

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:14

anjali schreef:
Zolala schreef:
Het eigenhandig ontwerpen en bouwen van een (niet-zo-)mini bieb, die binnenkort in ons plantsoentje komt te staan.
Het zien veranderen van een akelige betonnen stortplek voor grof vuil en afval naar een fijne hoek met 2 stevige picknicktafels en een paar grote plantenbakken, plus straks een goede straatbieb - dat geeft me echt een warm en best trots gevoel :)

Ik dacht meteen aan de minibiebjes bij mij in de wijk. Daar ben ik enorm blij mee. Af en toe gaan kijken of er wat nieuws is bijgezet en mijn eigen uitgelezen boeken ook een goede bestemming kunnen geven!

Er is er hier eentje in de hal van de bibliotheek een wijk verderop, en daar ben ik ook zo blij mee. In de afgelopen jaren heel wat meegenomen en erbij gezet :)
Ik wilde zelf ook zo graag een minibieb, maar als je 4-hoog woont is dat wat lastig :+
Daarom ook zo erg verheugd over deze gemeenteproject-bieb, waarvan ik officieel beheerder ben en me fijn in kan uitleven!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:35

DJZ schreef:
Zit je rustig nog even een rondje te internetten, hoor je wat gerommel in de keuken... Denk je dat de katten in de vuilniszak zitten te rommelen, ga je kijken, heb je ineens een egel in de keuken zitten <3
Hem/haar maar een schoteltje natvoer van de katten gegeven. Er staat overigens in de tuin standaard een bakje water en kattenbrokjes voor deze stekelige vriendjes :)

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Aaaaaahh geluksvogel!!! <3 Wat supertof om aan te treffen zeg! <3

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 06:45

Gisteren een heerlijke lunch gehad bij hele lieve mensen aan boord en daar inspiratie opgedaan voor mijn hobbykast.
Leuk dat er zulke leuke verhalen hier voorbij komen