Product verzenden uit VS - ervaringen gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: Product verzenden uit VS - ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-25 18:46

Ik heb je even een pb gestuurd, dat je al wil kijken hoe groot de doos is vind ik al heel erg aardig!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 16:20

Als jij nou even voor mij een ticket op de kop tikt, paar nachtjes (het liefst blijf ik tussen de 10 en 14 nachten in het buitenland :D ) her en der boekt (ik moet toch vanaf het vliegveld bij een winkel uitkomen :+ ) en een extra tassie aan bagage regelt, haal ik 'm voor je op :)) !

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:09

Mariska_28 schreef:
Mijn man heeft in het verleden al meerdere keren via https://usa2you.nl/ autoonderdelen vanuit Amerika laten shippen. Betrouwbaar adres dus.

Deze zijn schijnbaar gestopt.. komen we net achter nadat we spullen naar hun toe hebben laten sturen. En dan doodleuk zeggen ja staat op onze Facebook pagina. Pas dan verdorie je website aan... Maarja in ieder geval waarschuwing voor de rest hier hun niet te gebruiken.

8nnemiek

Re: Product verzenden uit VS - ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:57

Jee wat stom.. alsof iedereen Facebook heeft.
En nu? Sturen ze het alsnog voor je op?

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:10

8nnemiek schreef:
Jee wat stom.. alsof iedereen Facebook heeft.
En nu? Sturen ze het alsnog voor je op?

Ja we waren erg boos. Probleem is nog groter want ze zijn, notabene een half jaar geleden al, verhuisd. Het adres op de website is dus hun oude huis, wat momenteel nog te koop staat maar waar ze dus niet meer wonen. Gelukkig was het meeste van wat we besteld hebben klein genoeg voor in de brievenbus, maar we hebben ook een paar dingen die niet in de brievenbus passen, voor de deur gezet zullen worden en gejat kunnen worden. :( zucht.