Zoektocht naar emmer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:18

billy3105 schreef:
koeke schreef:
Wij gebruiken dit https://lavor.nl/product/lavor-minerale ... den-15-kg/ Heb daar nog lege emmers met deksel van staan. Zijn 23 hoog en 38 breed, metalen hengsel. Ik vind het deksel er akelig vast opzitten, maar geen idee of dat stevig genoeg is voor slobber tijdens de ritten van jouw grooms. Door het formaat is de emmer wel heel stabiel. Geen idee welke regio je zit? Kan wel zeggen ik breng er een paar, maar straks is dat een ommelandse reis :o
Dit is zo’n ‘liksteen’ toch? Die zullen ze niet in 3 weken op hebben, maar kan ik wel wegzetten voor de winter en dan heb ik er volgend jaar wat aan!
Klopt! Werd hier net nieuwe voorraad gebracht, helaas had de bezorger geen idee waar ze de (lege) emmers van hebben. Je zou Lavor even kunnen contacten. Hier worden ze nog weleens mishandeld, dus een ongebruikte emmer is wel degelijker. Had ook al bij https://www.rdplastics.nl/ gekeken voor je, emmers genoeg, maar helaas allemaal plastic handvaten.

Siers83

Re: Zoektocht naar emmer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:21

Je kan ook eens vragen bij een schildersbedrijf. Weet dat mijn zwager regelmatig zulke emmers over heeft en weg gooit. Of bij een vloerenbedrijf, lijm zit ook in zulke emmers

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:29

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:35

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:59

Inderdaad die mineralenemmers. Er zijn ook mineraalemmers voor de paarden. Sterk, metaalhandvat en sluiten goed af. Ik heb er veel staan, maar je woont zeker niet in het noorden?

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:01

En wat als je een goede emmerhouder voor in de auto maakt waar de grooms de emmer in kunnen zetten zodat die niet door de auto vliegt tijdens het rijden? Je hebt dan natuurlijk nog wel een deksel nodig voor als de inhoud gaat schommelen maar dan valt ie niet meer om.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:14

Probleem zit hem ook niet in het omvallen, hij klemt goed tussen de koelflessen e.d., maar echt het gestuiter van de weg / de bochten die nogal sportief genomen worden :)

Ik heb intussen al een berg opties! Ik hou jullie op de hoogte

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:03

LaDonna75 schreef:
De emmers waarin de mineralen voor onze schapen zotten, zijn volgens mij ook zo groot. Met heel stevig deksel en metalen drager. Dit type:
https://www.btndehaas.nl/sheep-bloc-mo- ... hapen-20kg

Dat wilde ik net zeggen. Ik had vroeger een emmer met likblok erin voor de schapen. Die emmer lijkt er precies op.