Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:davinci2412 schreef:Ik ben 31, werk 32 uur. Ik woon alleen met 2 katten en een hond. Daarnaast heb ik 2 eigen wedstrijdpaarden (eventing), een dresuurpaard en een trainingspaard staan. Dat houdt in dat ik gemiddeld 2/3 paarden per dag rij, 7 dagen per week.
Momenteel schiet het huishouden er wel een beetje bij in. Ik zit midden in het eventingseizoen waardoor mijn weekenden opgeslokt worden door wedstrijden en trainingen.
Normaal gesproken bevalt het prima, maar op dit moment is het soms wat druk.
Over hoeveel dagen doe jij je 32 uur? Gewoon 4?
Lau07 schreef:Ik ben 30 en werk minimaal 40 uur per week, en ik ga elke dag naar kantoor. 50 uur per week is gebruikelijk, en helaas gebeurt meer ook regelmatig. Ik heb een paard op volpension staan, en een veulen dat binnenkort naar de opfok vertrekt. Ik ben meestal van 9 tot 18.00/19.00 op kantoor, en heb een reistijd van minimaal een uur, maar vaak ook anderhalf uur enkele reis. Meestal ben ik dan rond half negen 's avonds bij m'n paard, en ben ik daar tot een uur of tien bezig. Nu het weer eerder donker wordt betekent het eigenlijk dat ik haar het komende half jaar doordeweeks alleen maar in het donker zie, dat vind ik wel vervelend.
Het huishouden doe ik amper doordeweeks, daar heb ik gewoon geen tijd en puf voor, dus dat wacht tot het weekend. En ik heb een hele lieve schoonmaakster die echt onmisbaar is. Zonder haar was ik hopeloos verloren