Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonnebloem18 schreef:200 is best krap voor een echt goede winterjas ben ik vorig jaar achter gekomen.
Ragwear vind ik echt heel prettig, ook mooie jassen.
Earth schreef:Het is echt ellende. Ik zoek even op Zalando maar ik houd dus niet van puff jassen. En 90% van de jassen is puffIk ben op pagina 7 en pas 1 jas gezien die ik interessant vind. Dit wordt weer ellende dit jaar
Josien_ schreef:_Christina schreef:Ik lees mee, ik zoek ook een lekker lange jas. Sinds het debacle met m'n goede merk jas die niet waterdicht bleef heb ik geen winterjas meer en dat viel toch nog wel tegen afgelopen winter.
Wil je geen ventilatie onder de armen? Ik vind het op de fiets nog wel snel zo'n zweetboel worden of met wat actiever wandelen. En een rits achterop of aan de zijkanten zodat het makkelijker fietst en je nog wel je kruis warm houdt? Ik zat al naar paardenmerken te kijken, dus die zou ik je wel aan willen raden (als je geen okselventilatie wilt, want dat heb ik nog niet gevonden icm andere eisen).
Ik hoef maar kort te fietsen, dus die warmte valt reuze mee over het algemeen.
Rits aan de zijkanten zou inderdaad ideaal zijn!
Heb inderdaad ook bij paardenjassen gekeken, nog niet direct iets gevonden maar wie weet bij deze wintercollecties.
Probleem zit er vaak in dat ik een mooie, vrouwelijke jas wil die ook allerlei praktische aspecten heeft.
Die combinatie schijnt in mijn smaak lastig te zijn.
siskeh schreef:Ik denk met jouw verhaal dat een Human-Nature(van ANWB) jas misschien wel passend is.
Keuze is reuze, als je lid bent van anwb red je het wel rond de 200 euro.
Mars schreef:smurffie schreef:Ik koop winterjassen meestal bij bever. Mijn laatste 2 van Didrickson. En die vervang ik dan omdat ik een ander kleurtje wil, maar heb er 1 aan de kapstok van +10 jaar die nog top waterdicht is.
Hier ook 2 Didrikson jassen, een gevoerde regenparka en 1 winterjas. Beiden fantastisch, maar wel boven budget denk ik of je moet de sale in de gaten houden