Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Kan dat op een rvs koekenpan? Want m’n takkie spons is geloof ik ook van dat soort materiaal?
Kalk is er hier bijna niet. Hardheid van 4,4!
Sky_As schreef:Mijn goed ingebrande rvs pannen maak ik alleen schoon met heet water en een zachte borstel....
Geen schoonmaakmiddelen, dan kun je weer opnieuw gaan inbranden....
pinkie87 schreef:Ja hier maakt ik het zo vaak mogelijk ook eerst schoon met keukenpapier.
Zit in huurwoning waar om de paar maanden toch blijkbaar alles verstopt. En blijkbaar komt er haren en vet uit![]()
Maar haren haal ik weg bij doucheputje als ik ze zie liggen en probeer zo goed mogelijk de spullen als vet van de pannen te houden.
Dus was benieuwd hoe jullie het schoonmaakte
pinkie87 schreef:En ik mag niks gebruiken aan chemicaliën, wat ik ook wel kan begrijpen.
Ibbel schreef:pinkie87 schreef:En ik mag niks gebruiken aan chemicaliën, wat ik ook wel kan begrijpen.
Kul. Alles is chemicaliën, ook afwasmiddel, en wie controleert wat je evt gebruikt?
Je hebt van HG speciaal spul dat je zelfs bij septic tanks mag gebruiken. Maar ook het 'sterkere' spul van HG kan echt geen kwaad. HG heeft ook een 2- componenten' ontstopper, die werkt sowieso prima, en onze leidingen en ons riool zijn nog steeds heel.
pinkie87 schreef:Ja echt een topic hier over..
Maar mij is de vraag hoe jullie jullie koekenpannen schoonmaken als er vet van boter of olie in zit.
Brand los want ik heb gevoel dat ik het zo fout doe.. en ik de problemen veroorzaakt van steeds verstopte leidingen.