Kleding winkel Groningen kwaliteit kleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:23

SusanH schreef:
Misschien over een hele andere boeg maar is er dan niet iets mis met je wasmachine? Ik draag ook veel kleding van Only, H&M en dochter ook. Dat gaat bij ons wel langer dan 1 seizoen mee. Heb zelfs shirtjes van Takko die al jaren mee gaan. Als ze minder netjes worden schuiven ze door naar de stapel met kleding die aan mag als we naar stal gaan.

Nee mijn wasmachine is nieuw. En toen ik nog thuis woonde gebeurde het ook. :')
Gelukkig kon dit kleding nog terug... Foutje waarschijnlijk.
Maar baal wel ..
Ik loop al jaren maar in goedkope shirts van de kik... Omdat ik shoppen gewoon echt niet leuk vind.. en als ik dan echt eens wat leuks uit zoek gebeurd dit. Of loop ik weer tegen dingen aan..

Zie er nu al tegen op om winkels binnen te lopen vanavond.
Broeken is bij mij een lastige overigens.
Koop gwn online van de only en een half jaar later zijn ze gaar en gaan ze de prullenbak in.

Ik ben wel eens random winkels in gelopen maar dan vind ik het kleding voor vooral oudere mensen.. in ben nog maar 24.. een enorme struggle. Vandaar de vraag hier ook.
De meeste winkels hierboven zijn dicht met koopavond helaas!

Paloma_Janet

Re: Kleding winkel Groningen kwaliteit kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:27

En Rinsma in gorredijk? Niet in groningen maar daar heb je verschillende merken en goede kwaliteit. Het is wel een duurdere winkel.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:33

Voor broeken met een leuke prijs zou je Ter Stal kunnen proberen, ook online bij te bestellen. Ik ben ook heel moeilijk met broeken, maar het merk pescara van hun zit goed en gaat een goede tijd mee hier. Lees: 2/3 jaar in ieder geval.:)

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:39

Ah kijk! Dankjewel!
Als iemand me trouwens nu zou vragen welke stijl ik heb , geen flauw idee. Maar de kleuren van cotonclub en het meeste wat daar hangt vind ik vaak wel leuk.
Maar hoe dat dan noemt...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:40

Rinsma in Gorredijk, modewereld in de wijk, bij beide ooit eens geweest op vakantie en ze hadden in ieder geval veel keus.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:47

Kwam wel deze winkel nog tegen.
Sissy-Boy weet even niet meer of iemand het hier had benoemd.
Maar sommige dingen die ze hebben zijn wel leuk, maar geen idee van de kwaliteit.

En Gust &gusto?
Laatst bijgewerkt door FennyPower op Vandaag, 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:51

Voor mijn gevoel bestaat dat niet meer. Ik heb kleding van 10-15 jaar geleden die naast wat vaal en dun er nog prima uitziet, maar alles wat ik de laatste jaren heb gekocht gaat niet langer mee dan een maand of 6, dan vallen de gaten erin. Voor kwaliteit kleding moet je denk ik vooral denken aan vintage/tweedehands, maar dat heeft natuurlijk ook haken en ogen (je moet maar kunnen vinden wat je zoekt en dan moet het ook nog de goede maat zijn)...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:11

Herken het wel hoor. Mijn dochter vindt de meeste winkels ook leuke kleding voor mij ( dus oude mensen :+ ) en niet voor haar zelf. En de WE? Is dat niet iets? Die zitten ook op veel plekken in Nederland.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:14

Ik herken dit zo niet.. Gaten in je kleding? Ik draag goedkoop en duur door elkaar. Hooguit met broeken, omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren, maar dat lijkt me dan ook wel weer logisch.

Kan het zijn dat je 'scherpe' dingen in de wasmachine hebt? Dus bijv open ritsen die aan een kledingstuk blijven haken tijdens het wassen?

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 17:16

Bij de we zou ik naar binnen kunnen lopen indd! Dat is nog wel een goede voor vanavond, dankje!.
Mocht iemand nog een idee hebben van een grote winkel in het noorden zelf. Veel keuze,ben nog wel even zoekende ..

Nee, ik was nieuw kleding altijd van te voren, en kleur bij kleur. Waren 2 kleding stukken bij elkaar. Stik fouten lijkt het. Gewoon net pech..

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:19

De Sting ??