Aubergine geverfd haar.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 17:15

Ik denk dat het veel gedoe, veel werk en kosten is en dat je er maar heel kort plezier van hebt.

Coco4life

Re: Aubergine geverfd haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 20:11

Als je het wilt zou ik het gewoon doen! Het is immers jouw haar en als het er zo weer uit is weet je dat ook weer, en het groeit toch wel weer uit.

Barbabientje

Re: Aubergine geverfd haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 20:16

Let wel op dat de meeste verfopties alles behalve CG zijn!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 03:00

Ik wou het donkerpaars maar het was helaas heel fel uitgevallen :+ De kapper schrok er ook van :+
Ik was bleek qua huidskleur en leek nog bleker door mijn felkle aar. Ik heb het uiteindelijk bij een andere kapper laten ontkleuren om het er uit te krijgen -O-
Ik ben zelf bruin van haarkleur maar mijn haar neemt rood erg goed op dus bij mij moeten rode tinten echt uitgroeien
Afbeelding

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 09:15

Farjen schreef:
Ik wou het donkerpaars maar het was helaas heel fel uitgevallen :+ De kapper schrok er ook van :+
Ik was bleek qua huidskleur en leek nog bleker door mijn felkle aar. Ik heb het uiteindelijk bij een andere kapper laten ontkleuren om het er uit te krijgen -O-
Ik ben zelf bruin van haarkleur maar mijn haar neemt rood erg goed op dus bij mij moeten rode tinten echt uitgroeien
[ Afbeelding ]

Maar wacht even.... de kapper schrok er zelf van en loste het vervolgens niet voor je op? Lekkere service.