Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Iemand al ervaring met de 17 pro? Mijn 12 mini begint na vijf jaar kuren te vertonen. Dacht slim te zijn en wachten op de 17 pro dan wordt de 16 pro goedkoper. Nee dus, die wordt niet meer gemaakt en verkocht. Ik doe wel alles op de telefoon, laptop of pc heb ik niet eens meer.
BigOne schreef:Dank jullie wel, positieve geluiden. Zie nu dat er tweedehands nog wel 16 pro te koop is. Ben ik wel wat huiverig voor van particulieren dus maar er s goed over nadenken.
Rienn schreef:Ik twijfel ook. Ik heb nu de 14 pro en ben nog steeds erg blij met deze telefoon en dan vooral de kleur! Maar de batterij van de telefoon, die is zo ontzettend slecht geworden! Nieuwe batterij kan, maar dan ben ik de telefoon mogelijk even kwijt en dat kan niet haha.
Wanneer ik besluit om voor een nieuwe telefoon te gaan, dan wordt het wel de 17 pro.
Dus ik stel het zo lang mogelijk uit
Bo_Y schreef:Ik heb een i-phone 14.
Hele fijne telefoon, maar mega veel barsten op het scherm en de batterij wordt minder.
Maar een nieuwe is zo duur
Uiteindelijk nog bij Apple zalf gevonden voor dezelfde prijs en als het goed is komt hij morgen binnen. Selina schreef:Rienn schreef:Ik twijfel ook. Ik heb nu de 14 pro en ben nog steeds erg blij met deze telefoon en dan vooral de kleur! Maar de batterij van de telefoon, die is zo ontzettend slecht geworden! Nieuwe batterij kan, maar dan ben ik de telefoon mogelijk even kwijt en dat kan niet haha.
Wanneer ik besluit om voor een nieuwe telefoon te gaan, dan wordt het wel de 17 pro.
Ik was mijn telefoon 30 min kwijt met batterij vervangen dus daar hoef je het niet voor te laten.
Dorus schreef:Bo_Y schreef:Ik heb een i-phone 14.
Hele fijne telefoon, maar mega veel barsten op het scherm en de batterij wordt minder.
Maar een nieuwe is zo duur
Als dat bij mij het enige was dan was ik voor een reparatie gegaan (heb nu ook een reguliere 14), maar ik heb daarnaast ook nog eens een paar functionele defecten en daarom toch maar voor een nieuwe gegaan.
Vandaag besteld, en terwijl ik op de limiet verhoging van mijn bank wachtte was hij uitverkochtUiteindelijk nog bij Apple zalf gevonden voor dezelfde prijs en als het goed is komt hij morgen binnen.
@Seline: mijn man is ook zo blij met zijn 13 mini! Die gaat echt heel erg balen als hij een nieuwe moet omdat ze dat kleine maatje niet meer hebben.