Saaams schreef:Bellatrix schreef:Je kan volgend weekend nog naar HE youth? Maar idd, hoeveel korting hou je dan over? Kaartje en benzine kost geld en parkeren ook.
Mijn broeken waren van €179 naar €60.

Damn, goeie korting!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Saaams schreef:Bellatrix schreef:Je kan volgend weekend nog naar HE youth? Maar idd, hoeveel korting hou je dan over? Kaartje en benzine kost geld en parkeren ook.
Dat is echt een absurd goede deal.. Misschien dat ik een oproepje ga plaatsen of er nog een Bokker volgend weekend gaat, want dat is wel een hele mooie korting! 

En moet eerst nog maar eens terug op mn paard belanden
Verder heb ik dit keer even geen lijstje of veel wensen maar wie weet komt er toch nog iets voorbij wat ik echt niet kan laten 'gaan' tegen dan en waar we echt iets aan hebben - want dat moet wel belangrijk zijn. Niet kopen om te kopen zeg maar dus ook minder luxe producten.

Binck8 schreef:Weet iemand of Kramer flink mee stunt op Black Friday?
Ben op zoek naar oa rijbroeken/leggings met weinig grip (bij knieën mag eventueel maar op zitvlak niet) en we kunnen bijna niks vinden. De Romy van Kramer zou een optie zijn

Figo88 schreef:Hoi allemaal!
Het duurt nog even, maar aangezien voorpret vaak de leukste pret is vond ik het toch leuk om alvast een topic aan te maken voor Black Friday![]()
Hebben jullie al een verlanglijstje of speciale dingen op het oog?![]()
In dit topic kunnen jullie ook jullie aankopen showen en elkaar op de hoogte houden van mooie aanbiedingen![]()
Ik zal aftrappen, ik hoop dit jaar in ieder geval het volgende te scoren met een mooie korting:
- Maya Delorez compression legging, shirts en sokken
- Deuber & Partner teugels
- Navado warmteborstel
- een vol winkelwagentje bij HypoStore (staat al klaar![]()
)
haffiefreak schreef:Figo88 schreef:Hoi allemaal!
Het duurt nog even, maar aangezien voorpret vaak de leukste pret is vond ik het toch leuk om alvast een topic aan te maken voor Black Friday![]()
Hebben jullie al een verlanglijstje of speciale dingen op het oog?![]()
In dit topic kunnen jullie ook jullie aankopen showen en elkaar op de hoogte houden van mooie aanbiedingen![]()
Ik zal aftrappen, ik hoop dit jaar in ieder geval het volgende te scoren met een mooie korting:
- Maya Delorez compression legging, shirts en sokken
- Deuber & Partner teugels
- Navado warmteborstel
- een vol winkelwagentje bij HypoStore (staat al klaar![]()
)
Ik wil ook nog iets bestellen bij hypostore. Hebben ze veel korting met Black friday?