Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 21:17

Saaams schreef:
Bellatrix schreef:
Je kan volgend weekend nog naar HE youth? Maar idd, hoeveel korting hou je dan over? Kaartje en benzine kost geld en parkeren ook. :+

Mijn broeken waren van €179 naar €60. :+

:wow:

Damn, goeie korting!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-25 21:17

Saaams schreef:
Bellatrix schreef:
Je kan volgend weekend nog naar HE youth? Maar idd, hoeveel korting hou je dan over? Kaartje en benzine kost geld en parkeren ook. :+

Niet! ;( Dat is echt een absurd goede deal.. Misschien dat ik een oproepje ga plaatsen of er nog een Bokker volgend weekend gaat, want dat is wel een hele mooie korting! O:)
Mocht er nog iemand gaan die dit leest en iets voor me mee wil nemen, dan hoor ik dat heel graag! _/-\o_

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 21:50

Ik lees ook mee!

Ik wil nog een paar nieuwe rijbroeken/leggings. Liefst zonder siliconen of zitvlak, dat is tegenwoordig erg lastig te vinden nog.

Ben benieuwd of ze bij de EJ nog een goede actie doen met 70% korting op kleding. :D

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 21:58

Saaams schreef:
Bellatrix schreef:

Die zwarte broek die er voor €60 lag is zelfs €199 op de website. Heb er ook twee meegenomen, maar wist niet dat ze normaal zo duur waren _O-

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 23:25

Toen wij vanmiddag bij MD stonden waren het wel hoofdzakelijk nog 3XS-Sjes die er lagen. Een enkele M/L(/XL) als je geluk had, maar dat was wel goed zoeken :=

Hier het CATAGO FIR-Tech Trainingsdekje op het lijstje. Verder even niet zo veel volgens mij, zitten nog in een pittige revalidatie maar vandaar wel dit dekje. En financieel wat tegenslagen momenteel dus moet even keuzes maken := :o
Zou trouwens wel graag die nieuwe paarse van ES nog willen hebben, maar betwijfel of ik de korting met BF hoog genoeg ga vinden :o En moet eerst nog maar eens terug op mn paard belanden :')

EvaC

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 09:24

Ik ga Ariat in de gaten houden. Heb er vorig jaar 3 hele fijne rijbroeken kunnen kopen die afgeprijsd waren van €150,- naar €25,-

Een Cal-rei dekje staat ook op de lijst. Ik wil ze graag proberen, maar ben er wat sceptisch over toen ik laatst het paard van een vriendin er enorm onder zag zweten, echt met enorme witte vlokken. Dus ik wil er niet het volle pond voor betalen.

Een robotstofzuiger staat er ook op, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dat echt wil.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 09:31

Oehh, altijd leuk weer dat Black Friday topic *\o/*

Ik hoop er dit jaar wat kerst cadeaus te scoren voor m'n man o.a. (en evt schoonfamilie en de kids als zij de wishlist klaar hebben tegen dan) tijdens de sale dagen. Heb wat shops in gedachten dus ik hoop dat er wat voorbij komt tegen dan. Voor de rest hoop ik dat Mixtiles nog met wat leuks komt, zodat ik mijn foto tiles collectie kan uitbreiden met een leuke korting :j Verder heb ik dit keer even geen lijstje of veel wensen maar wie weet komt er toch nog iets voorbij wat ik echt niet kan laten 'gaan' tegen dan en waar we echt iets aan hebben - want dat moet wel belangrijk zijn. Niet kopen om te kopen zeg maar dus ook minder luxe producten.

M'n waterkoker is wel aan vervanging toe, dus dat is misschien wel een goede om naar te kijken. Momenteel heb ik er een op het oog van Ninja (105e), dus ik ga die prijs eens even in de gaten houden :j

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 09:38

Oeh leuk :))

Ik wil een nieuwe telefoon, nog geen idee welke. Volgens mij was dat r vorig jaar een combi deal met een tablet van Samsung. Eigenlijk hoop ik op zoiets want wil ook graag een tablet :j

En ik heb 2 jaar geleden toen ariats winter rijlaarzen op de kop kunnen tikken (net als de rest van bokt haha)Maar ik wil graag nog een paar erbij en het liefst ook muckboots. Koop nu ieder jaar neppers maar de originele schijn je langer mee te doen.

En misschien een ariat legging. Vorig jaar gekocht en voor het dubbele weer verkocht op vinted :))

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 10:09

Ik wil het Rosemary dekje van LeMieux heel graag, haha. Verder niet echt een wensen lijstje, maar meestal vind ik Black Friday deals eigenlijk nog steeds de moeite niet.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 11:38

Ze gooien standaard de prijzen omhoog en bedonderen de consument.
Ik ben dit jaar in Amerika, ga daar eens kijken wat ik kan scoren.
Wil in ieder geval Levi's, Skechers, Timberlands en Victoria's Secret :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 11:39

Neem voor mij eens een mooie western riem mee dan. :Y)

Grapje. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 17:57

Ik hoop op een goede korting van Paula’s choice maar meer dan 20% wordt het meestal niet dacht ik.

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 21:36

Weet iemand of Kramer flink mee stunt op Black Friday?
Ben op zoek naar oa rijbroeken/leggings met weinig grip (bij knieën mag eventueel maar op zitvlak niet) en we kunnen bijna niks vinden. De Romy van Kramer zou een optie zijn

Bambelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 22:17

Bellatrix schreef:
Ik check nog geen prijzen want er zijn nu natuurlijk nog geen actie prijzen bekend.
Of bedoel je checken wat het nu kost zodat je straks kan vergelijken of er wel echt korting is?

Ja dat laatste inderdaad, omdat je toch wel vaak hoort dat de prijzen eerst omhoog gaan, de stiekemerds -O-

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:55

Yesss! Weer een BF topic, ik ben ook weer van de partij zoals ieder jaar!
Vorig jaar had ik een mooie deal voor een robotstofzuiger, nog erg blij mee. 2 jaar terug kreeg ik een Samsung smartwatch bij mijn nieuwe telefoon en ik hoop dit jaar ook weer een nieuw abonnement met telefoon en kado af te sluiten. Ik aas op een nieuwe Samsung watch 8!

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

Even een stipje, de dierenarts doet vast niet aan black friday ;( Maar ik had vorig jaar goede tips uit dit topic.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:35

Ik probeer met black friday alvast kerstkado's te kunnen scoren :))