Dag 1 voeten dusdanig verbrand dat ik tweedegraads brandwonden had en de rest van de vakantie sokken of zo'n losse broek aan moest die ik over m'n voeten kon trekken.Was leuk.

Godzijdank kon ik op de dag van vertrek weer schoenen aan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dag 1 voeten dusdanig verbrand dat ik tweedegraads brandwonden had en de rest van de vakantie sokken of zo'n losse broek aan moest die ik over m'n voeten kon trekken.
Daar sta je dan op het vliegveld, zonder manier om weg te komen. Ik heb mijn ouders nog nooit zo gestressed gezien. Uiteindelijk is mijn tante die later terug zou vliegen terug gegaan naar het hotel en is de prullenbakken ingedoken en toen terug geraced naar het vliegveld waar het vliegtuig op ons stond te wachten
Raineri schreef:Hutcherson schreef:Wauuuw. Het ernstigste wat ik had was oorontsteking in turkije en dat ik werd ondergekotst in het vliegtuig terug door een mevrouw met voedselvergiftiging.
Gatsiedarrie!!! Ook zielig voor die mevrouw. Zou me zo schamen dat ik adres zou vragen om een bloemetje te sturen oid
, ondertussen moest ik heel serieus dus ons beklag doen..
maar dat is niet zo’n ramp vergeleken met dit allemaal
Dat van mij valt dan nog mee, het was een wandeltrektocht waarbij het er op de twee na laatste nacht aan beide kanten uitkwam. Heb de dag erna wel de etappe gelopen (was nog geen 10 km, met heul veul pauzes was dat te doen) maar op de laatste dag de bus gepakt naar het eindpunt