Misschien een gekke gedachtegang, maar stel er is brand in huis, hoe zou de brandweer kunnen weten dat dit een ruimte is waar nog mensen kunnen bevinden?
de deur naar voren halen zal weinig veranderen aan de ruimte van de badkamer want het halletje is de oude buitenmuur waar de aanbouw tegenaan gebouwd is.
Kwa mensen die zeggen verplaats de badkamer eventjes want hij zit aan de woonkamer, tjha dat gaat dus gewoon niet gebeuren want er is geen andere plek waar hij "eventjes" heen kan en daarnaast stoort het mij helemaal niks. ik ben opgegroeid op een binnenvaart schip en daar was de deur van de badkamer ook in de woonkamer. Ik vind er in ieder geval helemaal niks vreemds aan.
We hebben wel ideeen/plannen om de uitbouw ooit groter te maken zodat we keuken en eetkamer samen kunnen trekken waardoor woonkamer ook echt enkel woonkamer word zodat dat al iets meer ruimte geeft.
Die narnia doorgang is ook wel echt geweldig! Maar helaas idd in deze situatie niet te realiseren.
Ohjha de deur verplaatsen naar bijvoorbeeld in het midden van de muur is ook geen optie want die haard is onze hoofd verwarming voor het huis dus die blijft lekker zitten waar hij zit daar
Het klopt overigens inderdaad dat het huis in Frankrijk is. Het is niet groot maar dat scheelt ook een berg in poetsen XD
Nayomie, je bedoelt als die deur een kast word? want inderdaad dan word het een kleine speurtocht voor ze.
Maaar voor nu met al jullie super input wel mijn idee voor een kast deur laten varen. Maar eens wat anders bedenken hoe dat gangetje wat meer "nut" krijgt.
Hoe vaak ik mijn hoofd al niet gestoten heb aan de wasemkap ....
Bovenkastjes vind ik gewoon te diep en hangen meestal te laag, maar met een aan gepaste diepte en deuren die dubbel omhoog klappen kan ik er mee leven.