Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Bij veel huurwoningen mag je veel meer en hoef je niet zo extreem voorzochtig te doen. Je woont er en moet dus ook kunnen leven. Een ombouw of koof vervangen heb ik nog nooit problemen mee gehad zolang het maar netjes gebeurd. Een deur netjes houden oke, maar er niks mee durven vanwege eventuele schade? Dat gebeurt al met leven, vooral bij een kelderkast. Vooral als je van plan bent er lang te wonen, gewoon doen wat voor jou handig is. Tegen de tijd dat je weggaat kan je altijd een nieuwe deur kopen als het nodig is, maar als je dingen netjes doet heb ik nog nooit problemen gehad en juist nieuwe huurders die alles wilde overnemen.
Ik heb ook planken erin, helaas geen vloer want er zit een Luik naar kruipruimte die toegankelijk moet blijven en op zo'n irritante plek zit dat een vloer erover heel raar onderbroken moet worden. Plus alles leidingen over de muren heenMaar die pinterest foto's zijn allemaal heel leuk, behalve dat je je echt dood schrikt als je al die bakken, manden en alles moet gaan kopen. Daar moet je al een flink budget voor hebben
Ik heb aantal dingen aan de deur hangen zoals bezem, ragebol en dweil. En helemaal onder en achterin staan aantal plastic dozen met spullen erin die ik weinig gebruik. Gourmetstel, wat apparaten enzovoorts.