Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Werkt die bug a salt ook op spinnen?
Tazzey schreef:Klopt, maar daar heb je dan weer die robotstofzuiger voor nodig.
Maar al had ik zelf moeten vegen, dan nog is het het wel waard hoor. Niets zo satisfying als in de ochtend wakker worden met 30 muggen bulten om vervolgens op jacht te gaan en dat kreng naar de eeuwige jachtvelden te schieten.
Kabayo schreef:Kookaburra schreef:Huisdieren in huis? Dan zo'n rubberen borstel om haren te verwijderen van stof. Niet duur, maar werkt super!
De magic brush voor paarden helpt hier trouwens ook uitstekend voor. Ook voor tapijt etc
Ibbel schreef:Tazzey schreef:Klopt, maar daar heb je dan weer die robotstofzuiger voor nodig.
Maar al had ik zelf moeten vegen, dan nog is het het wel waard hoor. Niets zo satisfying als in de ochtend wakker worden met 30 muggen bulten om vervolgens op jacht te gaan en dat kreng naar de eeuwige jachtvelden te schieten.
En dan is volgend jaar je robotica-installatie gecorrodeerd dankzij al het zout in de elektronica?
Ik ben zeer benieuwd hoe lang dit goed gaat...
joyce83 schreef:aankopen waar ik nog steeds bij denk wat ben ik blij dat ik dat heb, tenminste wat nu even te binnen schiet.
- Vlotter zodat de drinkbak vanzelf gevuld wordt vanuit IBC vat.
- kipper aanhanger
- bij kopen auto gelet of deze een achteruitrijcamera had (zo handig met aanhanger aankoppelen).
- soort van selfiestick bij de action met pootjes en met afstandbediening dat je jezelf kan filmen.
Prairy schreef:Multicooker instant pot pro plus, kan ik ook mee pressure cannen. En slow cooker, hoge druk koken, stomen, wecken, yoghurt maken, rijst koken en als je er een glazen deksel bij koopt kun je hem ook gewoon op inductie gebruiken.
Een ananasogenpincet is fantastisch om kroontjes van aardbeien en tomaten af te halen.
De airfryer natuurlijk.
Siliconen cupcake vormpjes.
Glazen bakjes met deksel van Ikea voor lasagne in de vriezer.
Verder heb ik veel te veel kookgadgets om op te noemen
Elektrische kruiwagen.
Divers schreef:Wat zijn (kleine) aankopen die jouw leven vermakkelijkt/verbeterd hebben?
Is het een robotstofzuiger, een draaischijf voor kruiden in je keukenkastje of iets totaal anders?
Het is weer bijna pay-day en dat betekent geld uitgevenIk scroll me suf online maar kom weinig tegen waar van ik denk: dat heb ik ECHT nodig!
Ik zal beginnen: Een uitrekbare tuinslang die op mijn keukenkraan past, om mijn balkon mee schoon te spuiten!
Tazzey schreef:Telpeva schreef:Werkt die bug a salt ook op spinnen?
Absoluut! Ik heb onlangs nog een huisspin, waarvan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen dat het een veulen van Shelop en Aragog was, om zeep geholpen.
Om het commentaar even voor te zijn. Het is die spin dood of ik weg. En nee, ik ga ze niet met een glaasje vangen en buiten zetten. Als ik ze op 4 meter afstand niet kan doodmaken dan is een ruimte onbewoonbaar tot er een held is die hem weghaalt.