Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 17:26

Ja leuk ik heb me ook weer aangemeld!

Maar wat een vroeg topic dit keer! Ik speur bokt altijd af rond 1 september maar dit is gewoon een week eerder!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-25 17:45

Topic is wel wat vroeger inderdaad. Kwam wat beter uit met mijn werk inplaats van volgende week. :D Aanmeldingen ga ik zo verwerken!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 17:46

Oh leuk! Ik doe ook weer mee

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 17:49

Lavitabella schreef:
Topic is wel wat vroeger inderdaad. Kwam wat beter uit met mijn werk inplaats van volgende week. :D Aanmeldingen ga ik zo verwerken!

Des te meer voorpret hebben we! :))

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 18:18

Hier ook aangemeld.
46, in bezit van 1 eigen paard (springpaard) waar ik alles mee doe, inclusief western en buitenritten. Verder een duikgek.

Flops: spullen voor m'n paard, al zijn biks, wortelen of snoepjes altijd welkom. Merk doet er niet toe, mijn paard lust alles wel.
Overige flops: spullen voor duiken, ik heb letterlijk echt alles wel.

Tops: goede wandelsokken maat 39-42. Watermeloen zaadjes om zelf te kweken. Eventueel ook een ander soort meloen.

Bestellen bij Ali of Temu is geen probleem, maar dan liever geen zaden (die komen allemaal niet op).
Ik zal mijn 'long term wishlist' nog even bij langs en dan hier de tops vermelden.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 18:33

Ik wil ook weer mee doen!

Ben nu nog op vakantie zal mij later deze week officieel aanmelden en voorstellen!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 18:52

Even de voorstelpost van vorig jaar erbij gepakt, en ik heb gewoon keihard gelogen over mijn leeftijd :)) ik ben tegenwoordig 36 en in 1 jaar tijd 2 jaar erbij is toch lastig ;)

Dus; ik ben 36 jaar en woon samen met mijn vriend, hond Ginny (Pip hebben we helaas in moeten laten slapen dit jaar) en kat Dikke Dirk.
Ik werk als arbo adviseur en ben bijna klaar met mijn studie, mijn scriptie moet ik voor oktober inleveren dus tegen de tijd dat het SS is hoop ik mijn diploma in handen te hebben. fingers crossed!
Ik heb geen paarden meer, dus geef het meeste geld uit aan reizen, we zijn altijd lekker actief en proberen veel van een land te zien en ontdekken. Mijn mooiste reis tot nu toe was naar Madagaskar, al is mijn favoriete land toch nog altijd Australië.
In mijn vrije tijd gaan we graag fietsen, wandelen en stoppen dan vaak onderweg om ergens wat te drinken of eten. Ik ben verder wel een huismus, ik lees af en toe graag (dit jaar de hele Zeven Zussen serie gelezen, en moet zeggen dat ik nu wel iets meer richting romans begin te neigen dan thrillers), maar kijk toch vaker TV. En zo doe ik ook af en toe graag een puzzel, wat creatiefs of doen we samen of met vrienden bordspellen.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 19:30

Ik doe voor het eerst mee dit jaar :D

Ik ben Naomi, 30 jaar en woon samen met mijn vriend, dochter Mila van een half jaar en kat Kater in Budel-Schoot. Ik werk als technisch consultant voor een softwarebedrijf (grotendeels vanuit huis, 1 dag in de week op kantoor in Eindhoven). In m'n vrije tijd wandel ik veel, ik hou van lezen (heb een Kobo Plus abonnement en lees veel in het Engels), knutselen vind ik ook leuk (ik maak o.a. fotoboeken voor Mila).
Spullen van Ali/Temu etc vind ik prima voor mezelf, maar geen spullen/speelgoed oid daar vandaan voor Mila. Tweedehands is geen probleem. Accentkleuren in ons huis zijn donkergroen en goud.

Tops: pure chocola, knutselspullen, boeken (thriller, tweede wereldoorlog, spionage, oost Duitsland, op z'n tijd een simpele roman), kaarsen (geen vanille), waxinelichthouders, accessoires voor in huis, kinderboeken, kinderspeelgoed voor 1 jaar en ouder.

Flops: snoep (behalve haribobeertjes lust ik geen snoep :o), Engelse boeken vertaald naar het Nederlands, fleecedekens (hebben we al teveel aldus mijn vriend).

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 20:07

Ik doe voor de derde keer mee! *\o/* Toch wel wat dingen verandert sinds vorig jaar.

Ik ben Benthe, 28 jaar. Woon in Noord-brabant, nog bij mijn ouders (woningmarkt is chaos helaas... en heb ook nog geen wederhelft gevonden. Some things never change :') )

Ik houd van fitnessen (groepslessen, crossfit en hyrox), uiteten gaan en sociaal doen met vrienden. Sinds september heb ik een lieve verzorg pony, in mijn onderschrift zie je foto's van haar!
Verder heb ik twee katten thuis en twee aquaria :D

Qua werk ben ik twee maanden geleden geswitcht. Terug de reguliere ergotherapie in.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 20:07

Ineke2 schreef:
Ik heb mij net voor het eerst aangemeld :)

Ooeeeh.... losing your Santa-ginity :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 20:18

Leuk! Ik heb me ook weer aangemeld. Laat de Santa voorpret maar beginnen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 20:27

Ik zal me ook even voorstellen... wel zo netjes :D

Mijn naam is Vera, woonachtig in de provincie Groningen met mijn man en onze beestenboel. We hebben 4 paarden, 2 honden, 4 katten (vanaf vrijdag 5, als het goed is := ), 2 konijnen, 7 tamme ratten en 3 wimpergekko's.

In het dagelijks leven werk ik op kantoor bij de Rijksoverheid, en dat doe ik met veel plezier. In mijn vrije tijd geef ik Zumba. Daarnaast heb ik nog meer hobby's: paaldansen (nou ja... dansen... ik noem het eerder ondersteboven blijven hangen :)) ), pilates, trainen bij mijn personal trainer, wandelen met de honden, knuffelen met alle dieren, uitslapen, uit eten gaan (Italiaans of Chinees) en vooral heel veel lachen. Een van mn allergrootste hobby's (en mn man noemt dit een afwijking :)) ) is de WINK. De WINK is een model trein van Arriva. Die rijdt voornamelijk in Friesland en in het weekend tussen Leeuwarden en Groningen Europapark ook. Hopelijk komt het ooit zover dat er meer WINK in Groningen gaat rijden. Voor nu zit ik 2-3x per maand in Friesland, alleen al om in de WINK te zitten.... dan ga ik via Leeuwarden naar Harlingen en/of Stavoren... heb er speciaal een weekend vrij-abonnement voor genomen :D

Verder ben ik gek op tattoos (heb er 47 := ), Tineke Schouten, Släpstick, Janey Jacké, Envy Peru, Jandino, Derek Ogilvie, Chipz, Vengaboys en nog veel meer. Ik heb altijd zumbamuziek in mn oren als ik onderweg ben, maar ook wel eens andere muziek... vooral vrolijke muziek waar je goed op los kan gaan :D

Qua eten: ik eet vegetarisch. Liefst zou ik vegan eten en drinken, maar dat is niet haalbaar voor mij... ik ben te gek op witte chocomel, witte chocola, melkchocola, dubairepen, nutella, en eieren.

Ik heb geen problemen met tweedehands, Temu/Ali, Action, etc. Kledingmaat 38 (M), bovenkleding soms maat L. Schoenmaat 39.

En wat foto's:

In een WINK :D
Afbeelding

Met een WINK :D
Afbeelding

Afbeelding

De beestenboel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 20:42

_AB_ schreef:
Vorig jaar zei ik: nu echt mn laatste jaar! Maar dat is weer eens mislukt ;)

Ik ben Anne, 38 en woon samen met mijn man en ons zoontje ( 3 in oktober) in het mooie Groningen. De kleine man is momenteel groot dino fan :)
Inmiddels hebben we nog 1 kat.
Ik geloof dat dit mijn 9e keer secret santa is, en ik heb er weer heel veel zin in!

Ik las iets over 2ehands, voor mij zeker ook geen probleem.
En ter aanvulling: de kleine baas heeft inmiddels maat 98/104 :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 20:50

Ik doe altijd met heel veel plezier mee… maar ik ga dit jaar de 14e al op vakantie en zo’n vroege verzenddatum wil ik mijn Santa niet aandoen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 20:52

StonedRomy schreef:
Ik doe altijd met heel veel plezier mee… maar ik ga dit jaar de 14e al op vakantie en zo’n vroege verzenddatum wil ik mijn Santa niet aandoen.

Hoezo? Dat is toch een prima verzend datum? Moet toch tussen 8 en 18 december?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 20:56

Ik doe nu voor de vierde keer mee en heb er ontzettend veel zin in!

Mijn naam is Morgane, en ik woon samen met mijn man en beestenboel (hond, vogels, zijdehoentjes en kwartels) in het zuiden van het land, Landgraaf.

We gaan graag op reis en zijn zelfs voornemens binnen de komende vijf jaar richting Zweden, zuid-Duitsland, of Oostenrijk te vertrekken :D
Als we reizen gaan we altijd graag op lange wandelingen, liefst naar bergkruizen of restaurants en weer terug.

Voor verdere info en foto’s van onze inrichting etc staat er al heel veel in oude secret santa topics.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 21:03

Heyyyy!

Ik heb mezelf ook weer aangemeld.. ik heb nu een aantal jaren meegedaan. Vorig jaar heb ik overgeslagen omdat ik het toen te druk had.. Achteraf toch een beetje spijt van gehad dus ik doe deze keer toch weer mee.
Even mijn voorstelrondje:

Ik ben Maris, 30 jaar en woon in Limburg vlakbij Roermond samen met mijn dochters van bijna 12 en 8 en onze hond.. Ik werk parttime in een broodjeszaak.
Paarden heb ik niet, sowieso ben ik niet meer bij de paarden te vinden maar ik ben nog altijd een beetje blijven hangen op bokt.
Ik lees graag, kijk series of film, wandel graag met de hond, soms doe ik nog wel eens zoiets als lego of diamond painting.. ik heb een hekel aan tuinieren. Van mij mag sowieso de herfst weer beginnen :D Dit vind ik de leukste tijd van het jaar.
Verder weet ik even niets te zeggen.. ik doe al een aantal jaren mee (behalve vorig jaar) dus er is redelijk veel over mij te vinden .Uiteraard ga ik mijn best doen om zoveel mogelijk mee te kletsen. Ik heb er zin in <3

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 21:10

Aangemeld, hopeljik nog op tijd. Ooit 1x eerder meegedaan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 21:10

Sjolvir schreef:

Jij bent nog hartstikke op tijd hoor. *\o/*

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 21:13

marleen_88 schreef:
Sjolvir schreef:

Jij bent nog hartstikke op tijd hoor. *\o/*

Andere jaren miste ik nog al eens het topic :+ , denk inderdaad dat ik nu optjid ben.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 21:39

Jaaaa! Ik heb me ook aangemeld *\%/* *\%/* *\%/*

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 22:10

Gezellig weer dat jullie meedoen!
Ik zal me later nog voorstellen, ik ben net aan mijn vakantie begonnen. 8-)
En ben niet zo van lange berichten mobiel te tikken, te oud voor denk ik. :))

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 22:17

Ook ik mag me tot de nieuwelingen van dit jaar rekenen! :))

Ik zal later een voorstel berichtje schrijven maar daar moet ik nog even over nadenken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 22:19

Is het eigenlijk (al) de bedoeling om een top en flop lijstje te delen? Of nog niet omdat er nog geen lootjes zijn? :o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 22:35

Oehhh leuk, ik ga me ook weer aanmelden, altijd weer leuk :D