Naam kat(ten): Muis
Ras(sen): huis tuin keuken kat

Leeftijd kat(ten): 7 jaar
Toplijst voor mijn kat(ten):
Eten

Muis houdt van borstelen, ja echt.. ze gaat er helemaal voor liggen. Ik heb al zo'n standaard borstel. (Kam wil ik niet

Knuffels is ze gek op. Ik zoek nog een soort knuffel waar ze tegenaan kan liggen voor in de winter, en zodat ze een soort vriendje heeft.
Hersenwerk is ook altijd welkom! Ze heeft al een voer spelletje, waar ze dus brokjes overal tussendoor moet vissen met haar pootje. En een snuffelmatje. Een voerbal heeft ze ook al, maar die snapt ze niet...
En als laatste, Muis ligt op mijn bed op een fleecedeken. Dat deken is aan vervanging toe. Persoonlijk vind ik roze een leuke kleur

Floplijst voor mijn kat(ten):
Mandjes... Die heeft ze genoeg en erin liggen doet ze toch niet. Ook kleden wat ritselt enzo gaat ze niet op liggen.
Catnip geeft ze niet zoveel om.
Drink fontein, daar drinkt ze niet uit.
Halsbandje, ze komt buiten dus dat krijgt ze van mij niet om

Wat ik nog kwijt wil over mijn kat(ten):
Ik heb Muis in corona tijd op straat gevonden. Ik heb de dierenambulance gebeld en zij hebben haar meegenomen. Een half uur later werd ik gebeld, dat ik er goed aan had gedaan om te bellen, omdat ze aan het bevallen was. Ik had ook eerste keuze om haar te adopteren. Dat heb ik dus gedaan! Ik ben nog een keer gaan kijken naar Muis met haar kittens om er zeker van te zijn dat ik haar wilde. En toen haar kittens weg waren heb ik haar opgehaald