Dispar_Vulgo schreef:Ik dacht ik probeer het eens op mijn IPhone te gaan naar https://www.centraalbeheer.nl en toen kreeg ik ook die melding zoals jij hebt. Ligt dus niet alleen aan jou.
Ik krijg hem niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dispar_Vulgo schreef:Ik dacht ik probeer het eens op mijn IPhone te gaan naar https://www.centraalbeheer.nl en toen kreeg ik ook die melding zoals jij hebt. Ligt dus niet alleen aan jou.
Omdat ik zoveel cookies weiger als kan en deze cookie toch erg graag wel op de ipad gezet wilde worden maar wordt geblokkeerd door de nieuwste safari update gaat het mis. Het leek opgelost maar bij de tweede doorklik liep hij weer vast maar dit keer met waarop hij vast liep. Cookie wil installeren
safari en ipad zeggen nee en dan loopt de boel vast.
karuna schreef:Met een grote omweg en een tijd bellen blijkt de boel vast te lopen op een tracking cookie van broker?.Omdat ik zoveel cookies weiger als kan en deze cookie toch erg graag wel op de ipad gezet wilde worden maar wordt geblokkeerd door de nieuwste safari update gaat het mis. Het leek opgelost maar bij de tweede doorklik liep hij weer vast maar dit keer met waarop hij vast liep. Cookie wil installeren
Met een omweg en wat hulp is het via de privemodus gelukt gelukkig.
Maar een terechte blokkering dus van safari.
GDG schreef:karuna schreef:Met een grote omweg en een tijd bellen blijkt de boel vast te lopen op een tracking cookie van broker?.Omdat ik zoveel cookies weiger als kan en deze cookie toch erg graag wel op de ipad gezet wilde worden maar wordt geblokkeerd door de nieuwste safari update gaat het mis. Het leek opgelost maar bij de tweede doorklik liep hij weer vast maar dit keer met waarop hij vast liep. Cookie wil installeren
Met een omweg en wat hulp is het via de privemodus gelukt gelukkig.
Maar een terechte blokkering dus van safari.
Gelukkig maar dat je niet een app hebt hoeven installeren, dit is toch wel veel beter.