Dit lijkt nog alle kanten op te gaan? Ik weet natuurlijk niet wat jouw traject precies inhoud en wat de stappen zijn die er gevolgd worden maar is het niet logischer om het pas aan het eind van het traject te trechteren naar een beroep? Of zit je al aan het eind?
Wat is de verbindende factor in deze 4 beroepen/werkvelden? Bijvoorbeeld ICT, wat wil je dan precies. En wil je dat bij de overheid of bij een hippe jonge organisatie? Dat maakt zo'n wereld van verschil, zelfde 'vak' maar ander soort organisatie maakt je baan volledig anders.
Geestelijke gezondheidszorg? Wil je op een GGZ crisisafdeling of in een verpleeghuis met senioren praten?
Loopbaan begeleiding, wil je dat als zzper doen of in een organisatie?
Andere setting, cultuur, etc maken eenzelfde functie totaal anders.
Persoonlijk zou ik voor mezelf willen weten:
1. wat kan ik goed en krijg ik energie van, wat kan ik goed en loop ik op leeg, wat kan ik (nog) niet goed maar wil ik graag leren want ik heb interesse
2. wat vind ik belangrijk in mijn werk: collega's, vrijheid, team, alleen, werksfeer etc
3. wat zijn mijn normen en waarden, vind ik die terug in mijn werk en bij de werkgever
4. pas als je dit een beetje helder hebt kun je verder trechteren naar een functie (waarbij je dan dus ook weet bij wat soort werkgever etc)
Maar dit was niet je vraag. Sorry voor deze ongevraagde tips.

Ik heb lang geleden een loopbaantraject doorlopen. Dat heeft me vooral geleerd wat ik belangrijk vind in mijn werk en werkomgeving. Daar heb ik nu nog profijt van bij het maken van keuzes in mijn loopbaan. Het heeft mij echt superveel gebracht. Hopelijk gaat het voor jou ook zo zijn! Veel succes