Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Popstra schreef:Geen bucket list hier.
Als je ernstig ziek bent dan ben je het gelukkigst thuis bij je naaste familie omringd met liefde.
Niet door van hot naar her te reizen want moet dit nog zien en moet dat nog zien. Daar heb je dan ook geeneens behoefte aan. Enkel als je gezond bent.
Als je ernstig ziek bent dan ben je het gelukkigst thuis bij je naaste familie omringd met liefde.
Niet door van hot naar her te reizen want moet dit nog zien en moet dat nog zien. Daar heb je dan ook geeneens behoefte aan. Enkel als je gezond bent.
_MG schreef:Zelf heb ik geen bucketlist, maar ik probeer wel die van iemand uit te voeren. Mijn beste vriendin is in januari heel plotseling overleden op 35-jarige leeftijd. Ik heb een lijst gemaakt van dingen die ze graag nog wilde doen in haar leven en probeer hier nu invulling aan te geven.