Zo'n kruidenrek spreekt mij ook heel erg aan!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KimL86 schreef:Ik vind een waterornament ook leuk, of inderdaad zo’n mini vijvertje (waar je alleen planten in zet).
Voor in de borders zou het nog leuk zijn om planten te pakken die een beetje over het gras heen gaan hangen.
Wij hebben bijvoorbeeld wilde Marjolein. Daar zijn de hommels en vlinders dol op en het valt een beetje over het gras heen.
Hier zie je ons waterornament aan de linkerkant.
[ Afbeelding ]
En hier zie je de plant die een beetje over het gras heen groeit, aan de rechterkant.
Planten zijn nog nieuw, dus hij zal nog wel verder over het gras heen gaan.
[ Afbeelding ]
Misschien is een grote pot (half wijnvat bijvoorbeeld) met een boompje erin op het midden van het gras ook nog leuk.
Of wil je het gras leeg laten?
mvdende schreef:KimL86 schreef:Ik vind een waterornament ook leuk, of inderdaad zo’n mini vijvertje (waar je alleen planten in zet).
Voor in de borders zou het nog leuk zijn om planten te pakken die een beetje over het gras heen gaan hangen.
Wij hebben bijvoorbeeld wilde Marjolein. Daar zijn de hommels en vlinders dol op en het valt een beetje over het gras heen.
Hier zie je ons waterornament aan de linkerkant.
[ Afbeelding ]
En hier zie je de plant die een beetje over het gras heen groeit, aan de rechterkant.
Planten zijn nog nieuw, dus hij zal nog wel verder over het gras heen gaan.
[ Afbeelding ]
Misschien is een grote pot (half wijnvat bijvoorbeeld) met een boompje erin op het midden van het gras ook nog leuk.
Of wil je het gras leeg laten?
Wordt wel een ramp met grasmaaien....hier wordt de framboos etc juist zoveel mogelijk opgebonden zodat de grasmaaier er onderdoor kan.
Ashley5 schreef:Ik wilde graag wel wat in het midden van het gras, maar daar was mijn man toch wel behoorlijk op tegen. Dus dat laten we even voor wat het is![]()
Ik heb een framboos staan, maar ik ben blij dat die in een pot zit, want zelfs daar ontsnapt die al uit. Net onkruid dat ding![]()
Maar ik ga eens even kijken wat ik qua waterornamenten kan vinden. Verder heb ik nog steigerhout liggen. Misschien kan ik daar nog wat leuks mee voor het ornament of een plantenbak.