Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 20:58

CupCakes_ schreef:
Mag ik mijzelf als actieve meelezer en/of poster ook melden? Voor alsnog na Jipperd geen hond helaas, maar wij genoten beide (hij van het pakket & ik van het topic) <3

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Leuk dat je wel mee komt kijken! Heb je in de toekomst nog plannen op het gebied van een hondenvriendje?

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 21:38

KimD schreef:
Dat klinkt heel begrijpelijk inderdaad, super jammer wel, lijkt me echt onwijs prachtig daar te wonen! <3

Knap dat jullie weer de hele boel achterlaten en hier 'opnieuw' beginnen. Wel fijn dat jullie terugkunnen naar jullie eigen huis. Alvast heel veel succes en uiteraard welkom in het SS topic!

Ik vind Canada een prachtig land om op vakantie te gaan, maar de dagelijkse realiteit van het wonen is dat niet :+ . Al ga ik ook echt wel de bergen en rivieren etc missen! Al zijn veel plekken waar je mooi kan hiken al gauw 2+ uur rijden (zelfs als ze dichtbij lijken!), en we gaan in Belgie op mindere afstand vd Ardennen wonen (totaal niet vergelijkbaar, maar toch!).

Ik moet een heel huishouden in 4 koffers krijgen, maar toch kwam ik al iets leuks tegen voor de SS, dus mijn eerste cadeautje (die voor elke top/flop lijst kan) is al gekocht!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 03:59

VillaNeusjes schreef:
CupCakes_ schreef:
Mag ik mijzelf als actieve meelezer en/of poster ook melden? Voor alsnog na Jipperd geen hond helaas, maar wij genoten beide (hij van het pakket & ik van het topic) <3

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Leuk dat je wel mee komt kijken! Heb je in de toekomst nog plannen op het gebied van een hondenvriendje?

Wel toekomst plannen en iets concreets in het vat. Maar het is allemaal wel afwachten of het pakt natuurlijk

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 11:03

Spannend! En frustrerend tegelijk want afwachten is stom :')