Opblaasbare Jacuzzi..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:01

Anne. schreef:
@PrizTwir en @Nicole_floor Zowel de Miami als de Bahamas zijn volgens Lay-Z spa voor 4 personen. Passen er ook echt zo veel mensen in? Of is dat echt proppen?

Ik heb de St Moritz, die is voor 6 personen maar persoonlijk zou ik met max 4 volwassennen erin gaan

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:41

Anne. schreef:
@PrizTwir en @Nicole_floor Zowel de Miami als de Bahamas zijn volgens Lay-Z spa voor 4 personen. Passen er ook echt zo veel mensen in? Of is dat echt proppen?

Nee dat is wel proppen haha. Denk dat 3 personen dichter in de buurt komt. Wij zitten er meestal met ons tweeën in. En ons zoontje van 1, maar die zit op schoot. Anders gaat die kopje onder.
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 23-07-25 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Celebi

Re: Opblaasbare Jacuzzi..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 12:43

Hier volgens mij een 6 persoons Intex maar twijfel een beetje of het niet toch 4 personen is. Maar denk de grote maat. Zit er meestal alleen in of max met 2 en dan is ie wat groot, maar zou zeggen dat 4 volwassenen echt wel de max is. Anders zit je wel een beetje hutjemutje en is het lekker intiem. :')

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-25 14:38

Haha, wij zijn ook met z’n tweeen hoor, maar hebben ook nog twee kindjes (5 en 2), zo te horen moet dat wel passen in de 4-persoons spa’s!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 16:19

Wij hebben ook een vaste en als ik er 3x in zit per jaar is veel.
Ik zit er enkel graag in als de temp buiten 30+ is zoals een paar weken terug.
Ik zou er dus nooit meer nog 1 aanschaffen want het is de moeite voor ons niet tegen wat een onderhoud het kost aan schoonhouden en de PH op pijl houden en de stroomkosten om op temperatuur te houden. Swinters is hij leeg en staat uit.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 16:23

Ik was blij met mijn opblaasbare.
Persoonlijk zou ik wel niet meer kiezen voor een intex maar voor een lazy z spa.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 07:07

Hoe groot is zo'n jacuzzi als je hem wilt opbergen?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 11:41

Het is best een pakketje. En om 'm goed droog en schimmelvrij op te bergen laten we 'm eerst een paar weken in de schuur staan op zn kant voordat we hem leeg laten lopen. Eerste jaar niet gedaan en toen bleef er blijkbaar toch water achter in de groeven en bubbelring en dat heeft toen wat schimmel veroorzaakt. Na opbergen gooien we hem onder een werkbank in de bijkeuken, samen met alle onderdelen in een doos ernaast. De pomp staat daar dan ook. Al met al is het gewoon best veel wat je ervoor hebt liggen. Ook een zak zout voor ons zoutwater systeem, de zitjes die erbij horen, schepnetje. Zou er wel op rekenen dat je een ruime plek hebt om het op te slaan, bij voorkeur op of dicht bij de grond. De pomp en bad wegen namelijk wel wat. Dit elk jaar naar de zolder moeten tillen lijkt me onpraktisch.