Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Een euro... Ik vind een kleine bij betaling dan idd ook niet gek wat je zegt, maar een euro gaat wel echt heel ver. Dan is de lol met kleine verkopen er heel snel vanaf. Gelukkig printen wij gewoon altijd zelf thuis wat er geprint moet worden. DPD gebruik ik sowieso al zeker een jaar niet meer ondertussen, maar MR en soms Vinted GO moet dan wel nog geprint worden hier. De labels die je krijgt als verzendbewijs met digitaal inscannen en welke je dan moet opplakken bij DHL, die doe ik meestal ook zelf inscannen en dan liggen die stickers gewoon bij het inscan apparaat klaar.
Tallie1979 schreef:Ik heb kleine brievenbus doosjes en verzend zakken gekocht bij Temu.
En ik haal gratis doosjes op bij Kruidvat. Ze hebben er grote en kleine dozen en alles ertussen. Meestal duiken de medewerker en ik samen in de bak en ga ik met een hele stapel dozen naar huis. Dat is echt zo fijn!Toevallig vorige week geweest, dus ik kan weer een hoop verzenden!
CastaMickey schreef:Het is niet te geloven, ze hebben me m'n geld teruggegeven, eindelijk!!! Laatste bericht wat ik van ze had gekregen was 69 dagen geleden, ze hebben meerdere berichten genegeerd en na gister hebben ze het eindelijk opgegeven. Dit is gewoon hun verdienmodel, maar als je maar koppig genoeg bent en niet opgeeft lukt het uiteindelijk wel. Na een heleboel maanden